S3
Fra : /palle

Dato : 14-03-02 21:07

Er S3 et godt grafikkort?

S3 Graphics Inc. ProSavage
Producent: S3
DAC-tybe: Internal
Hukommelse: 32 MB

Dur dette kort eller bunder det...

/palle

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 14-03-02 22:31

"/palle" <palleravn@dude.dk> skrev
> Er S3 et godt grafikkort?
>
> S3 Graphics Inc. ProSavage
> Producent: S3
> DAC-tybe: Internal
> Hukommelse: 32 MB
>
> Dur dette kort eller bunder det...

Hvis jeg havde valget mellem det og et Geforce1 kort ville jeg vælge
sidstnævnte. Så nej, det er bestemt ikke verdens hurtigste grafikkort.

mvh
Peter

Fra : /palle

Dato : 15-03-02 17:37

G1 kan være et udmærket kort, selvom der er kommet nogle nye.

/palle
No lame SIGNATUR

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 15-03-02 18:16

"/palle" <palleravn@dude.dk> skrev
> G1 kan være et udmærket kort, selvom der er kommet nogle nye.

Netop. Derfor ville jeg som sagt stadig vælge et G1 frem for et S3 Savage
4 - Eksemplet var for at understrege at Savage4 chippen er gammel og
praktisk taget ikke dur til 3D i dag.

mvh
Peter

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 16-03-02 13:08

Chuke Mimergolf wrote:

> "/palle" <palleravn@dude.dk> skrev
>
> Netop. Derfor ville jeg som sagt stadig vælge et G1 frem for et
> S3 Savage 4 - Eksemplet var for at understrege at Savage4
> chippen er gammel og praktisk taget ikke dur til 3D i dag.
<snip>

Det eneste sted man kan finde den familie af chips for tiden er
i billige bærbare og på bundkort med VIA's integrerede chipsæt -
ikke just steder hvor man forventer at finde high-end 3D...

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Thomas Haasum

Dato : 14-03-02 22:53

S3 STINKER !