Specialudstilling for siamesere og russian~
Fra : Line Wolff

Dato : 14-03-02 10:10

Russian Blue Klubben og Siameser & Orientaler Klubben afholder en lille og
hyggelig specialudstilling søndag den 17. marts 2002 på Engskolen,
Haderslevgade 5 (ved Enghave Plads) på Vesterbro i København.
I forhold til de "store" internationale udstillinger er det her "bare for
sjov" og jeg er sikker på det bliver en hyggelig dag.

Så mød op med pelsmusene og nus nogle misser! Der er også
publikumsbestemte præmier osv. Jeg kommer med min hankastrat Kalvin.

Entre: Voksne kr. 20,- / børn & pensionister kr. 10,-.

mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Lars Krag Pedersen

Dato : 14-03-02 11:10

Hvis man kan li' katte og bor i Kbh.-området, er dette et "must". Der
vil iøvrigt, udover en masse sjov og ballade, være foderprøver til
alle besøgende, samt konkurrencer med præmier til publikum.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 14-03-02 12:53

Det lyder godt, jeg er på vej!!!

Hvordan ligger åbningstiden?

mvh Eva

Lars Krag Pedersen <larskrag@pedersen.dk> skrev i en

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 14-03-02 13:19

On Thu, 14 Mar 2002 12:53:12 +0100, "Eva Schmidt"
<safeni@privat.tdcadsl.dk> wrote:

>Det lyder godt, jeg er på vej!!!
>
>Hvordan ligger åbningstiden?
>
>mvh Eva

Du kan finde oplysninger om udstillingen her:

http://home3.inet.tele.dk/lesiambe/sok/udst/hobbyudstilling.htm

--
Med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Line Wolff

Dato : 14-03-02 13:40

Der er åbent fra 10-17

Fra : Camilla Baird

Dato : 14-03-02 14:09

Jeg har endda fået lov at tage to Korater med - min hankat og min lille
ny import fra USA. De er ikke med i konkurrencen men det er en god
lejlighed til at gøre lidt PR for racen...
mvh Camilla

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 14-03-02 14:37

Ih alstså, så lige den weekend man skal til Jylland...øv!
Dorthe

Line Wolff skriver:

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 17-03-02 19:45

On Thu, 14 Mar 2002 10:10:00 +0100, "Line Wolff" <news@nelja.dk>
wrote:

> [...]
>I forhold til de "store" internationale udstillinger er det her "bare for
>sjov" og jeg er sikker på det bliver en hyggelig dag.

Det var en hyggelig og overskuelig udstilling.
Som sædvanligt var der mulighed for at kåre en dejlig kat,
man det er jo umuligt, når alle kattene er dejlige
Jeg tog nogle billeder, der kan ses på:
http://zoner.subnet.dk/
--
Med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Kate

Dato : 17-03-02 20:41

fjern.dette.preben@kittelmann.dk (Preben Kittelmann) wrote in

> http://zoner.subnet.dk/

Sikke en masse fine misser i har set i dag.
Camilla og Niels Peter, havde i nogle misser med?

Kate

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-03-02 21:28

"Kate" <oliwer@wanadoo.dknoget> wrote in message

> fjern.dette.preben@kittelmann.dk (Preben Kittelmann) wrote in

> Sikke en masse fine misser i har set i dag.
> Camilla og Niels Peter, havde i nogle misser med?
>
> Kate

Jada - Emil, Emma, Visa, Tamruat. Visa og Tamruat var ikke med i nogen
konkurrence da de ikke hørte under racerne udstillingen var for... Emil
vnadt en masse - jeg kan ikke huske hvilke kategoier - det kan NP måske.

mvh Camilla

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 17-03-02 20:57

"Preben Kittelmann" <fjern.dette.preben@kittelmann.dk> wrote in message >
> [...]
> Som sædvanligt var der mulighed for at kåre en dejlig kat,
> man det er jo umuligt, når alle kattene er dejlige

savle-savle-savle-savle...hvorfor pokker skal der være så langt til
Køwenhavnstrup?!

Ih-og-næh-og-hvor-er-der-mange-søde-katte ))))

gode billeder, Preben. Men...hvad pokker er det for en "counter.exe" der
bliver smidt i hovedet på mig fra den første side?!?!?! Jeg bryder mig ikke
ret meget om exefiler der forsøger at downloade sig selv...

Men det er måske noget Subnet-noget?

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 17-03-02 21:01

On Sun, 17 Mar 2002 20:56:33 +0100, "Lisbeth Hviid Jakobsen"
<ernyoka@hotmail.com> wrote:

> [...]
>bliver smidt i hovedet på mig fra den første side?!?!?! Jeg bryder mig ikke
>ret meget om exefiler der forsøger at downloade sig selv...

ja, og som jeg vist ikke har sat korrekt op - eller fået slettet
endnu.

--
Med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 17-03-02 22:28

On Sun, 17 Mar 2002 20:00:37 GMT, fjern.dette.preben@kittelmann.dk
(Preben Kittelmann) wrote:

>ja, og som jeg vist ikke har sat korrekt op - eller fået slettet
>endnu.

men nu er det slettet.

--
Med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 18-03-02 01:27

d. 17/03/02 20:56 skrev Lisbeth Hviid Jakobsen på ernyoka@hotmail.com i
artiklen a72sdb$p7m$1@sunsite.dk:

> savle-savle-savle-savle...hvorfor pokker skal der være så langt til
> Køwenhavnstrup?!
>
> Ih-og-næh-og-hvor-er-der-mange-søde-katte ))))

Du ka' tro de var søde. Min mand faldt pladask for en hidsigprop af en
hankat der var til salg (han er også på Prebens billedside, en tabbymasket
sag på en "mink"pude.) Han ville slås gennem tremmerne, samtidig med at han
var ved at slå knuder på sig selv af bare kælenhed. Jeg var helt bange for
at vi skulle ha' ham med hjem (katten, altså)! Og jeg forelskede mig dybt i
en chokolademasket killing, der var Donna op ad dage som lille. Den kunne
godt have været i min lomme.... *gg* *suk*

--
Mange hilsner fra Ann R
http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck/

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 18-03-02 08:07

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message news:B8BAF2E1.3B08%

> [...]
> en chokolademasket killing, der var Donna op ad dage som lille. Den kunne
> godt have været i min lomme.... *gg* *suk*

Ann...ved du godt at du er OOOOOOOOOOOOOOOND?!

Jeg-vil-ha'-en-orientaler-mere-jeg-vil-ha'-en-orientaler-mere-jeg-vil-ha'...
..

*suuuuk* men først EFTER sommerferien...

Hilsen
Lisbeth

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 18-03-02 14:04

d. 18/03/02 8:07 skrev Lisbeth Hviid Jakobsen på ernyoka@hotmail.com i
artiklen a743mb$ndg$1@sunsite.dk:

> Ann...ved du godt at du er OOOOOOOOOOOOOOOND?!

Ja!

> Jeg-vil-ha'-en-orientaler-mere-jeg-vil-ha'-en-orientaler-mere-jeg-vil-ha'...
> .

Der var nu ikke så mange orientalere, hvis det hjælper lidt. Og jeg så ingen
"til salg" skilte på nogen af dem der var der... Der var en lille havanna
tingest, der vist så sød ud, men han / hun lå puttet ned i en hule, så vi så
aldrig andet end ryggen og ørerne *g*

> *suuuuk* men først EFTER sommerferien...

Spændende!

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 18-03-02 13:07

Hej Ann
Er den tabbymaskede siameser din mand faldt for den samme som jeg bemærkede
på Prebens billeder? Det er billede nr. 10 fra oven. En dejlig tabby der
kunne være i familie med min Cutty Sark. Har du mulighed for at fortælle mig
hvor han kommer fra?
Hilsen Vibeke Lerche
mail: battlefield@mail1.stofanet.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 18-03-02 13:57

d. 18/03/02 13:07 skrev V.Lerche & S.Andersen på
battlefield@mail1.stofanet.dk i artiklen
3c95d855$0$273$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> [...]
> kunne være i familie med min Cutty Sark. Har du mulighed for at fortælle mig

Det var nemlig præcis ham!
Årh, Vibeke - nu ærgrer det mig, at vi ikke købte noget program igår. Det
har jeg ellers gjort de andre gange, men igår mosede vi bare ind og så på
katte... Og der var ikke noget navn eller lignenede ovenpå buret, bare en
seddel om at han var til salg i tremmerne. Jeg mener han var kastrat?
Pokkers osse - jeg ville gerne have hjulpet dig

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 18-03-02 16:10

-- Ja, det var ærgerligt.
En skam at I ikke købte katten så kunne vi jo bare have set i stamtavlen
Vibeke

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 19-03-02 00:27

d. 18/03/02 16:10 skrev V.Lerche & S.Andersen på
battlefield@mail1.stofanet.dk i artiklen
3c96032e$0$268$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> En skam at I ikke købte katten så kunne vi jo bare have set i stamtavlen
> Vibeke

Ja - men jeg ved ikke hvad Donna og Ditte havde sagt til at få ham i
familien - han var ikke _ret_ meget killing mere...

Fra : Trine Piltoft

Dato : 18-03-02 21:58

Hej Vibeke!

> [...]
der
> kunne være i familie med min Cutty Sark. Har du mulighed for at

Prøv at kigge på billede nummer 18 - det er samme type burgardiner - og
billede nr. 17 er vist den kat man ikke kan se der også ligger i kurven
på billede nummer 18.

Hvem mon er ejer af en Foreign White samt en blåmasket og formentligt
også den tabby :0)???

Hilsen Trine P. - der er overbevist om at hun har set de burgardiner
før, men hvor??

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 18-03-02 22:10

"Trine Piltoft" <piltofts@post.tele.dk> wrote in message

> Hvem mon er ejer af en Foreign White samt en blåmasket og formentligt
> også den tabby :0)???
>
> Hilsen Trine P. - der er overbevist om at hun har set de burgardiner
> før, men hvor??

Altså..den der foreign white..den ku' jeg bortføre på et mikrosekund... Den
er bare SÅ FLOT!!!!
*suuuuuuk*

Og Ann...det var da godt jeg ikke så den der lille havana-ting *STORT SUK*
for så HAVDE jeg bortført både bur og det hele *G*

Hilsen
Lisbeth

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 19-03-02 00:27

d. 18/03/02 22:10 skrev Lisbeth Hviid Jakobsen på ernyoka@hotmail.com i
artiklen a75l35$1mc$1@sunsite.dk:

> Og Ann...det var da godt jeg ikke så den der lille havana-ting *STORT SUK*
> for så HAVDE jeg bortført både bur og det hele *G*

Hm - det går vildt til når du er på udstilling, hva'?

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 19-03-02 09:45

> d. 18/03/02 22:10 skrev Lisbeth Hviid Jakobsen på ernyoka@hotmail.com i
> artiklen a75l35$1mc$1@sunsite.dk:

> Hm - det går vildt til når du er på udstilling, hva'?

Ja...se selv *G* Jeg har tegnet en beskrivelse:
http://medlem.tripodnet.nu/cutiecats/katteuds.jpg

Hilsen
Lisbeth
http://cutiecats.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-03-02 12:06

"Lisbeth Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> "Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message

> Ja...se selv *G* Jeg har tegnet en beskrivelse:
> http://medlem.tripodnet.nu/cutiecats/katteuds.jpg

Måske man skulle indføre udgangskontrol på udstillinger..*gg*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 19-03-02 13:19

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> wrote in message

> Måske man skulle indføre udgangskontrol på udstillinger..*gg*

Ja.. I hvertfald hvis du er en af dem der kigger op når nogen annoncerer
en flyvende, lyserød elefant *GG*

PS: nu er den osse i farver

Hilsen
Lisbeth
http://cutiecats.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-03-02 13:57

> Ja.. I hvertfald hvis du er en af dem der kigger op når nogen annoncerer
> en flyvende, lyserød elefant *GG*

Jeg tænkte nu ikke på mig men på udstillerne..*gg*
Og jeg er sikkert lige så nysgerrig som alle andre, men nu er jeg jo
advaret *gg*

Fra : Pernille Scharff

Dato : 19-03-02 14:11

*GGGG* lad vær' med at lave den slags så jeg ser det mens jeg er på
arbejde, de andre kigger så underligt på mig....

Selv om det næsten så sådan ud da vi købte Silk - han kom også ud fra
udstillingen inde under Jespers jakke men vi havde altså papirerne i
orden..

/Pernille

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 19-03-02 14:28

d. 19/03/02 9:45 skrev Lisbeth Jakobsen på ernyoka@hotmail.com i artiklen
653633f19e577783520c8b72344df991.15796@mygate.mailgate.org:

> "Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message

> Ja...se selv *G* Jeg har tegnet en beskrivelse:
> [...]
Hvor er den god! Du har da en karriere at falde tilbage på, hvis alt andet
glipper! Nej, _ikke_ som katnapper, men som tegneserietegner

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 19-03-02 00:26

d. 18/03/02 21:57 skrev Trine Piltoft på piltofts@post.tele.dk i artiklen
> [...]

> også den tabby :0)???
>
> Hilsen Trine P. - der er overbevist om at hun har set de burgardiner

Hm - desværre må jeg fortælle at vores tabbymand sad alene i et
"enkeltmandsbur". Jeg sparker mig selv endnu fordi jeg ikke købte det
katalog!
Jeg så kun en foreign white, der sad i en kurv sammen med en blåmasket kat -
på den modsatte side af "gangen". *suk*

Fra : Line Wolff

Dato : 19-03-02 08:42

Hvis du kan huske nummeret eller kan genkende det, har jeg nogle bud (sidder
med kataloget). Eller hvis nummeret på buret fremgår af nogle billeder,
måske?

mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 19-03-02 14:50

d. 19/03/02 8:41 skrev Line Wolff på news@nelja.dk i artiklen
3c96ebaa$0$18546$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> [...]
> med kataloget). Eller hvis nummeret på buret fremgår af nogle billeder,

Næh, lige netop det bur er ikke med
Han sad i rækken ind mod væggen / vinduerne modsat indgangsdøren, i bur nr.
ca. 4 talt fra dommerbordene. Det tætteste jeg kan komme er et af Prebens
billeder af en siameser, der sidder på skulderen af ejeren. Ved siden af
står et par og kigger på et bur. Det må have været lige deromkring han sad.
Jeg ved godt det ikke er til meget hjælp, men jeg anede jo ikke jeg skulle
bruge oplysningerne til noget
Hvad med dig, Preben, du kan ikke huske mere om missen? Du har jo i
hvertfald set ham

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 19-03-02 16:12

-- Sikke da et mysterium !
Hvormange tabbymaskede (bruntabby vil jeg tro) siameserhanner var der mon på
den udstilling?
Kan man ikke bruge udelukkelsesmetoden?
Vil du ikke nok checke kataloget igen, Line?
Det er fordi der er et eller andet ved den kat der minder mig om min "gamle"
hankat Cutty Sark (far til Anns to katte), og så kunne det jo være sjovt at
se om han var i familie.
Hilsen Vibeke L

Fra : Line Wolff

Dato : 19-03-02 16:44

Ifølge kataloget var der:

3 tabbymaskede hunner
1 tabbymasket ungdyr (hedder Haslunds Afrodite, så jeg tror det er en hun

2 tabbymaskede killinger (kan det være en killing?)
2 tortie-tabbymaskede hunner

2 hanner i veteranklassen der kunne være tabbymaskede (der står bare
"siameser - foreign white - orientaler om klassen, sååe..)

mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 19-03-02 17:25

Tak Line!
Det hjalp da lidt. Katten må jo næsten være en hunkat, måske tager Ann
fejl?
Det kan selvfølgelig også være en kat udenfor kataloget, men det mest
sandsynlige er nok Haslund katten. Jeg tror at jeg spørger Haslund om det
kan være en af deres.
Tak igen.
Vibeke

Fra : Line Wolff

Dato : 19-03-02 17:50

Jeg kan se i kataloget at Haslund også havde en foreign white med og en
masket siameser - så jeg tror nok du har fat i noget af det rigtige (apropos
det med burgardinerne)

Fra : Line Wolff

Dato : 19-03-02 18:02

Nej, hvad skriver jeg - nu blander jeg tingene sammen =) Haslunds - jep....
ungdyret. Jeg tænkte på udstillernavn, som var et helt andet.... jeg må være
for træt!

Glem min forrige post.

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 19-03-02 19:52

Hej
Nu er mysteriet opklaret.
Den tabbymaskede siameser er Wee-Ko´s Peace Loveandharmony
(bruntabbymasket). Jeg har netop talt med hans ejer. Han var ganske rigtig
til salg (og er det endnu). Grunden til forvirringen var at han ikke står i
kataloget.
Og....han er ikke i familie med min han øv...
Hilsen Vibeke

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 20-03-02 00:16

d. 19/03/02 19:52 skrev V.Lerche & S.Andersen på
battlefield@mail1.stofanet.dk i artiklen
3c9788b7$0$259$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> [...]
> kataloget.
> Og....han er ikke i familie med min han øv...

Aha - OK, det forklarer det Så havde det ikke hjulpet mig at have købt
et katalog alligevel

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 20-03-02 09:32

> [...]
> kataloget.
> Og....han er ikke i familie med min han øv...

Til gengæld er han NÆSTEN i familie med Jack *G* - i hvertfald er der en
Wee-Ko's Endless Love på Jacks stamtavle. Jeg har lige skrevet til
Wee-Ko'erne for at få opklaret slægtskabet

Hilsen
Lisbeth
http://cutiecats.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 20-03-02 00:12

d. 19/03/02 16:43 skrev Line Wolff på news@nelja.dk i artiklen
3c975c8f$0$242$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> [...]
>
> 2 hanner i veteranklassen der kunne være tabbymaskede (der står bare
> "siameser - foreign white - orientaler om klassen, sååe..)

Det var en hankat! Uden tvivl, både fordi jeg kunne se det og fordi det stod
på buret - og han var voksen, vil jeg mene, for hans maske var helt på
plads og jeg kan huske fra Ditte (mit begrænsede sammenligningsmateriale
at hun ikke var "færdigstribet" før hun var et års tid. (I lange tider
så hun nærmest ud som om hun havde pandehår

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 20-03-02 01:52

On Tue, 19 Mar 2002 14:50:26 +0100, Ann Rudbeck <ann_rudbeck@mac.com>
wrote:

> [...]
>bruge oplysningerne til noget
>Hvad med dig, Preben, du kan ikke huske mere om missen? Du har jo i
Desvære - nej.

--
Med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk