tweak program og cd kopiering
Fra : Ulf Holm Nielsen

Dato : 14-03-02 07:22

hej,

jeg læste fo nogle uger siden om et program der kunne ændre alle mulige
settings i osX, men jeg har glemt hvad det hedder.. nogen bud?

og kan man kopiere cd'er uden at finde ekstra programmer udner osX?

mvh

ulf

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 14-03-02 08:33

Ulf Holm Nielsen <doktor@dyregod.dk> wrote:

> og kan man kopiere cd'er uden at finde ekstra programmer udner osX?

cd'erne kopieres i Disk Copy; Menu:Billede: Nyt billede fra drev, og
derefter brænd billede.

mvh.
Kaj.

--
My credit is so bad, that they won't even take my cash...

Fra : Ulf Holm Nielsen

Dato : 14-03-02 09:03

Kaj Christiansen wrote:

> cd'erne kopieres i Disk Copy; Menu:Billede: Nyt billede fra drev, og
> derefter brænd billede.
>
> mvh.
> Kaj.

hm ja.. kan det passe at det ikke virker med audio cd'er?

ulf

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 14-03-02 17:39

> hm ja.. kan det passe at det ikke virker med audio cd'er?
>
> ulf

Du har to muligheder:

1. Opret et nyt tomt billede, kopier alle numrene over på det og brænd
det.
eller
2. Brug iTunes.

mvh.
Kaj.
--
My credit is so bad, that they won't even take my cash...

Fra : Morten Reippuert

Dato : 14-03-02 10:42

Ulf Holm Nielsen <doktor@dyregod.dk> wrote:

> jeg læste fo nogle uger siden om et program der kunne ændre alle mulige
> settings i osX, men jeg har glemt hvad det hedder.. nogen bud?

der har sikkert været tale om "tinkertool"

<icq:131382336>

Fra : Ulf Holm Nielsen

Dato : 14-03-02 11:55

Morten Reippuert wrote:

> der har sikkert været tale om "tinkertool"

præcis tak :)