Telmore
Fra : Bjørn

Dato : 13-03-02 23:26

Hej... er der nogen her der har oplevet at de sms'er de sender via
Telmore er blanke når de når frem??? Syntes selv det er blevet til nogle
stykker efterhånden og jeg er ret sikker på det ikke er min telefon.

mvh Bjørn

Fra : Nick Christensen

Dato : 13-03-02 23:33

> Hej... er der nogen her der har oplevet at de sms'er de sender via
> Telmore er blanke når de når frem??? Syntes selv det er blevet til nogle
> stykker efterhånden og jeg er ret sikker på det ikke er min telefon.

Det er ikke din telefon. Det er noget med når beskederne starter med nogle
bestemte tegn. Kan desværre bare ikke huske hvilke. Men hvis man skriver
*S* som det første i en besked. Så er jeg ret sikker på den ikke kommer
frem. Men der skal nok være nogen der kan rette på mig?

--

Nick Christensen
- Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)

Fra : Bjørn

Dato : 14-03-02 00:00

"Nick Christensen" <slet-dette-foer-du-sender-mig-mail_nch@mail.sonofo>
wrote in message news:a6ok1o$4km$1@sunsite.dk...

> [...]
> *S* som det første i en besked. Så er jeg ret sikker på den ikke kommer
> frem. Men der skal nok være nogen der kan rette på mig?

Gælder det for alle mobilselskaber eller er det bare et
Telmoreproblem???

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-03-02 00:46

"Bjørn" <thebear3000@hotmail.com> wrote in

> Gælder det for alle mobilselskaber eller er det bare et
> Telmoreproblem???

Det er formentlig det samme ved alle selskaber, er ikke helt sikker.
Alle der bruger TDC's SMSC støder på problemet. Det tegn der gør
beskeden blank er *, hvis du starter beskeden med en * tror SMSC'en
at du er ved at sende en kommando til den. Hvis du skal starte din
besked med f.eks. *S*, så lav et mellemrum før *, så virker det fint.

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt

Fra : Bjørn

Dato : 14-03-02 19:21

"Henrik Stidsen" <s-p-a-m@spammer.dk> wrote in message

> [...]
> at du er ved at sende en kommando til den. Hvis du skal starte din
> besked med f.eks. *S*, så lav et mellemrum før *, så virker det fint.

Tak for oplysníngen...så kan jeg jo roligt fortsætte med at bruge
Telmore