C&C Renegade redning af Hot Wire
Fra : Pussyman

Dato : 13-03-02 20:22

Hej jeg er gået fast i en bane hvor man skal redde ens kolega nemlig damen
Hot Wire. Jeg er nået til et punkt hvor man tager en flametank og kører op
ad en bakke hvor man først smadre en Kampvogn og derefter en flametank,
efter det kan man se en boggie for enden af gaden og man kan høre hende Hot
Wire siger en besked over radioen og ligepludselig dør hun bare og missioen
er mislykkes så hvor dan i hulen for man reddet hende uden at hun dør?

Fra : PK

Dato : 13-03-02 20:48

Hotwire er skal befries i starten af missionen. , er bag nogle nedfaldne
"husbjælker" lige ved det første lille torv. Efter cargoen.

PK