E-Mail
webnoob 5265
Blokeret fil
Fra : Hadez

Dato : 13-03-02 19:02

Hejsa!

Hvordan åbner man en blokeret fil i outlook??

Fra : Madsen

Dato : 13-03-02 19:28

Hadez skrev:

> Hvordan åbner man en blokeret fil i outlook?

Nu ved jeg ikke hvad du mener med blokeret fil, men muligvis er det
følgende du mener: <http://makeashorterlink.com/?Q3442278>

> ?

Gem det til dit næste spørgsmål.

Madsen.

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 13-03-02 19:29

A dude from the usenet called "Hadez" <vorurteile@hotmail.com> wrote:

>Hvordan åbner man en blokeret fil i outlook??

I en anden gruppe snakker du også om blokeret fil, men der er det
Outlook Express? Hvad mener du?

"Blokeret fil" er sortsnak. Især hvis det er OE du snakker om. Er det
Outlook har jeg på fornemmeren hvad du mener...

--
Palle Hans Jensen

Fra : Hadez

Dato : 13-03-02 20:08

Jeg mener; når man modtager en ex *.exe fil blokerer den nyeste version af
Outlook Express filen af sikkerhedsmæssige årsager. Hvordan får man adgang
til denne fil??

Fra : Madsen

Dato : 13-03-02 20:52

Hadez skrev:

> Jeg mener; når man modtager en ex *.exe fil blokerer den nyeste
> version af Outlook Express filen af sikkerhedsmæssige årsager.
> Hvordan får man adgang til denne fil??

Det gør min Outlook Express ikke, som også er nyeste version. Jeg
troede du snakkede om Outlook, men ok. Forvirringen er komplet. :)

Hvis det virkelig er Outlook Express du snakker om, så hører dit
spørgsmål egentlig ikke til i denne gruppe, men prøv at gå op i
Funktioner > Indstillinger > Sikkerhed.
Har du ydeligere spørgsmål om Outlook Express så prøv i følgende
gruppe: <news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express>

Hvis det er Outlook du mener, så se det link jeg sendte tidligere.

Madsen.

Fra : Hadez

Dato : 13-03-02 21:57

Det må du undskylde det var kun Outlook og ikke outlook express. Det virker
nu jeg fulgte anvisningerne fra dit første indlæg..

Tusinde tak for hjælpen

Mvh
HadeZ