Findes der et sådan kort
Fra : Barney

Dato : 27-01-01 16:37

Hej Alle i "kloge" hoveder.
Jeg har et spørgsmål ang. Sattelit og graffikkort
Jeg syntes at have hørt at man kan få et indstiks kort til sin pc,
så man kan se sattelit tv på Pc'en.....
Ved i så hvor det kan skaffes fra, jeg kan ikke umiddelbart finde noget på
nettet,
men det ka være jeg leder de forkerte steder...
Please Hjælp....
<

Barney

Fra : Erik B. H@nsen

Dato : 29-01-01 00:33

"Barney" <den@gik.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
> nettet,
> men det ka være jeg leder de forkerte steder...

Hej.

Jeg ved ikke hvor du bor men jeg har i Merlin, Næstved Storcenter kigget på
et pci kort til modtagelse af sat-tv.
Mener at det hed KISS og det kostede 2795,-.

Hilsen Erik.

Fra : Barney

Dato : 29-01-01 03:36

Ved du så også om det er et Digitalt kort ?
det skulle jo gerne virke når alle kanalerne lægges om
<

Barney
snip

Fra : Søren

Dato : 29-01-01 16:06

De er alle til digitalt ,men efter hvad jeg husker køre viasat og canal
digital ikke efter samme standard .
Så selv om den er digital skal man sørge for at, den dækker begge typer.

http://www.kissnordic.dk/distribution/products/hoved2.asp?cat=8