Form i frontpage
Fra : Martin G. Berg

Dato : 13-03-02 16:53

HEj.
Jeg har lavet en formular som jeg bruger som gæstebog, som så gemmer på en
anden side. Er der nogen der ved hvordan jeg får indtastnings feltet "URL:"
til at blive til et link når den gemmes på den nye side? Samme problem men
"E-mail" hvordan får jeg den til at blive en "mailto:" på den nye side???
Har prøvet med <a href" "> </a> omkring intastningsfeltet, men det virker
ikke. Nogle forslag??

Hilsen Martin
mgb@post6.tele.dk

Fra : Joan Larsen

Dato : 13-03-02 17:53

> [...]
> ikke. Nogle forslag??
>
>Nu kan jeg jo ikke se, hvordan du har opbygget din gæstebog, og jeg er ikke
sikker på, om dette virker hvis du benytter Gæstebogs-wizarden

Men en løsning kunne være at oprette en formular, der sender til en database
og derefter oprette et databaseudtraek fra databasen.
I dette database udtraek har du mulighed for at dobbeltklikke på et
databasefelt og vælge "vis som hyperlink"
Denne beskrivelse bygger på FP 2002.

Venlig hilsen
Joan Larsen

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Martin G. Berg

Dato : 13-03-02 18:52

Tak, men jeg prøver at holde siden lidt simple, så database er nok ikke
løsningen, hvis jeg da kan få det andet til at virke

Joan Larsen <lala@post8.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a6o05h$ca3$1@sunsite.dk...

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-03-02 21:38

Ikke muligt.
Men hvis de skriver en mailto eller en absolut URL i kommentaren vil
det være et link.