Trådløst netværk og konflikter...
Fra : Per Lemming Nissen

Dato : 13-03-02 13:23

Hej alle

Er der nogen, der ved, hvilken indvirkning trådløst netværk har på
hospitals- og laboratorie-maskiner af enhver art? Kan frekvenserne forstyrre
sådanne maskiners funktionalitet?

Jeg skal lave et trådløst netværk og vil selvfølgelig ikke lave mere ravage
end højst nødvendigt.

På forhånd tak
Per

Fra : Thore Sorensen

Dato : 13-03-02 14:08

On Wed, 13 Mar 2002 13:23:09 +0100, "Per Lemming Nissen"
<pln@icgruppen.dk> wrote:

>Hej alle
>
>Er der nogen, der ved, hvilken indvirkning trådløst netværk har på
>hospitals- og laboratorie-maskiner af enhver art? Kan frekvenserne forstyrre
>sådanne maskiners funktionalitet?

Sådanne maskiner er skærmet, så der er ikke det store problem...

Et andet langt større problem er beskrevet i Berlingeren ... i går var
det vist...:

En journalist kørte rundt i byen med sin bærbare PC. Han satte PC' en
med indbygget trådløst netværkskort til at "logge på" netværket hvor han
kom forbi...og der var "gevinst" flere steder...han loggede på fremmede
firmaers netværk uden de store (heller ikke de store password- )
problemer flere steder....

....og det var ikke den 1.april i går...:(

--
Med venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2700 Bronshoj

Fra : Per Lemming Nissen

Dato : 13-03-02 15:39

Tak for det Thore

Jeg vil være ekstra påpasselig med at sikre mit netværk :)

Med venlig hilsen
Per