til Jens Peter Karlsen
Fra : Bent Sørensen

Dato : 13-03-02 12:56

Jeg har fået et problem med formrslt.htm - som jeg bruger som en
bestillingsformular hvor jeg får en e-mail tilsendt når kunden har bestilt
noget .

I flere år har det virket fint med FP 2000 exts. hos Danbbs og virker
stadig, men hos Webhosting med FP2002 ext. virker det nu ikke mere helt
efter hensigten.

situationen er:
jeg har et webhotel hos Danbbs hvor jeg har min hoved e-mail adresse og
dertil vil jeg selvfølgelig gerne have sendt de bestillinger jeg får fra
www.arkivbilleder.dk der er hos Webhosting (bl.a. fordi der bruges PHP til
arkivet søgningen)
men pga. gentagne opdateringer af Spamfiltre hos Danbbs kan det nu ikke lade
sig gøre at modtage mails fra Frontpage generede forms - da FP
tilsynelandende efterlader en afsenderadresse som ikke kan anerkendes af
spamfiltrene!!!

Og jeg kan ikke finde en måde hvorpå man kan ændre Frontpages
afsenderadresse fra formene.

Jeg har prøvet at sende formen til e-mail adressen på der hører under
www.arkivbilleder.dk og derefter videresende til medvind@medvind.dk, men
spamfiltrene finder den oprindelige afsender og afviser!

Hvad gør man så?????

Bent Sørensen