Coca cola reklame musik ??
Fra : magichelen@my-deja.c~

Dato : 28-01-01 13:59

Er der nogen der ved hvad den overdrevne fede sang fra Cola adventure
reklamen hedder ?? De synger vist noget med "going wild" i omkvædet.
Reklamen kører i biograferne lige nu.
-Tak !

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : nikolaj borg

Dato : 28-01-01 14:41

Den Sun, 28 Jan 2001 12:58:32 GMT, skrev magichelen@my-deja.com:

>Er der nogen der ved hvad den overdrevne fede sang fra Cola adventure
>reklamen hedder ?? De synger vist noget med "going wild" i omkvædet.
>Reklamen kører i biograferne lige nu.

Nu har jeg ikke selv set nogen af alle de Cola-rekvalmer, men er der
nogen der kan give en forklaring på, hvorfor det altid er disse
rekvalmer der bliver spurgt til? Fordi usenet-nørder drikker meget
cola?

/Nikolaj
- som desværre ikke kan svare på spørgsmålet

Fra : Hauge

Dato : 28-01-01 14:49

Hejsa

"nikolaj borg" <nikolSPAM@jborg.dk> wrote in message

> [...]
> nogen der kan give en forklaring på, hvorfor det altid er disse
> rekvalmer der bliver spurgt til? Fordi usenet-nørder drikker meget

Nej det er nok mere fordi Coladrikkerne ikke gider rode tilbage i gruppen
for at finde svaret på det i denne gruppe mest spurgte/besvarede spørgsmål.

Mvh Hauge

Fra : Uffe Christensen

Dato : 28-01-01 17:51

Eller også den indlysende grund, at Coca Cola altid anvender noget meet
slagkraftig iørefaldende musik...

UffeC

Fra : nikolaj borg

Dato : 28-01-01 17:28

Den Sun, 28 Jan 2001 14:48:34 +0100, skrev "Hauge"
<hauge@CUThrcnet.dk>:

>Nej det er nok mere fordi Coladrikkerne ikke gider rode tilbage i gruppen
>for at finde svaret på det i denne gruppe mest spurgte/besvarede spørgsmål.

Er du sikker? Jeg havde indtrykket af, at det drejede sig om
forskellige rekvalmer. Var det ikke en ide at finde ud af, hvor de kan
finde svaret og så smide svaret i vores kommende FAQ?

/Nikolaj

Fra : Michael Lauersen

Dato : 31-01-01 16:34

ja masser af besvarelser men ingen man kan bruge til noget. Lad mig høre
hvis du finder ud af hvem det er med, da jeg selv leder efter den