Opsætning af SB Live!
Fra : Daniel-San

Dato : 13-03-02 10:07

Davs

Jeg har lige erhvervet mig et sæt højttalere med 1 sub + 4 satelitter .
Jeg har et SB Live at sætte hele gøgleriet til, men hvordan realiseres dette
nu lige?. Problemet er at jeg også gerne vil ha' lyd ud til mit HIFI anlæg.
Kan man bruge den digitale udgang kun til fronthøjttalerne (Den sender vel
ikke lyd til baghøjttalerne?), og så bare analog til baghøjttalerne, så man
kan bruge den almindelige front udgang til HIFI anlægget? - På den måde skal
man ikke fifle med kabler hver gang.

Mvh Daniel-San

Fra : Madsen

Dato : 13-03-02 17:58

Daniel-San skrev:

> [...]
> kan bruge den almindelige front udgang til HIFI anlægget? - På den
> måde skal man ikke fifle med kabler hver gang.

Nu ved jeg ikke om det er det samme højttalersæt jeg har, men på min
subwoofer er der en digital indgang som hedder 'Digital Din' og den
kan forbindes direkte til det her runde Din-stik som følger med til
Live-kortet. Lyden kommer alligevel ud i 4 højttallere selvom du
bruger det stik. Du skal selvfølgelig bare indstille i driveren at
du kører med 4 højttalere.

Det almindelige phono-stik til fronthøjtalerne har jeg så valgt at
føre over i HIFI anlægget.

Madsen.

Fra : Daniel-San

Dato : 13-03-02 20:20

> [...]
> du kører med 4 højttalere.
>
> Det almindelige phono-stik til fronthøjtalerne har jeg så valgt at

Jep! - Havde også luret det - Har bare ikke den der digitale tilbehørs-bay,
da det er et Live! fra en Dell :-\ - Så jeg kan ikke bruge DIN stikket. Men
hvis det virker med 4 højttalere på den digitale mens den analoge stadig
kører, så virker det vel også som jeg selv undrer mig over - Ergo må jeg jo
bare prøve og se.... Ellers må jeg til nød se om jeg kan få det on-board
lydkort til at virke sammen med Live!'et

Fra : Madsen

Dato : 13-03-02 20:27

Daniel-San skrev:

> Jep! - Havde også luret det - Har bare ikke den der digitale
> tilbehørs-bay, da det er et Live! fra en Dell :-\ - Så jeg kan
> ikke bruge DIN stikket.

Du må kunne få fat i den der DIN-bracket et sted, men igen tvivl om
at det virker med 4 højttalere gennem det digitale DIN-stik, for jeg
kører med det lige nu og den analoge udgang til front og bag virker
også samtidig.

Madsen.

Fra : Daniel-San

Dato : 13-03-02 20:29

> [...]
> at det virker med 4 højttalere gennem det digitale DIN-stik, for jeg
> kører med det lige nu og den analoge udgang til front og bag virker

Så burde det også virke for mig - Forhåbentlig

Tak for hjælpen!!!!

Fra : Madsen

Dato : 13-03-02 20:44

Daniel-San skrev:

> Så burde det også virke for mig - Forhåbentlig

Det vil jeg mene, og håbe. :)

> Tak for hjælpen!!!!

Velbekom.

Madsen.