Andet multimedie
bentjuul 3670
Generere GCR-/UCRkurver i Photoshop 6 hvor~
Fra : Peter Theglev

Dato : 13-03-02 09:53

Hey,

Hvordan opretter man sine egne separationskurver i Photoshop 6?
Det hele er jo bygget op omkring icc-profiler, men jeg vil gerne selv lave
min separationsopsætning, som i de tidligere Photoshop versioner.

Peter

Fra : S. Peters

Dato : 13-03-02 10:15

in article B8B4D1E7.37F%peter@paintbox.dk, Peter Theglev at
peter@paintbox.dk wrote on 13/03/02 9:52:

> [...]
> Det hele er jo bygget op omkring icc-profiler, men jeg vil gerne selv lave
> min separationsopsætning, som i de tidligere Photoshop versioner.

Du går til Color settings og vælger i cmyk vælger du custom cmyk, så får du
en dialogboks frem hvor du kan foretage dine indstillinger.

m.v.h
S.Peters