Webspeed eller DSL?
Fra : MMC

Dato : 13-03-02 10:30

Jeg skal bruge en Flatrate forbindelse, og har kigget på TDC's "Webspeed -
256/64" til 199,- pr. måned og TDC's "Netexpress 256/128" til 349,- pr.
måned.

Jeg er selv mest lun på Webspeed, da TDC's netexpress-gør det selv pakke kun
efterlader ét telefonstik der virker+at det er 150,- dyrere pr. måned
Er der noget der taler for at vælge det ene frem for det andet?
Nogle erfaringer?

Carsten Pedersen

Fra : Mig

Dato : 13-03-02 11:16

Hvis du kun skal have en maskine på, så er webspeed helt narjs.

Fra : MMC

Dato : 13-03-02 12:27

Fint, Jeg skal kun bruge en maskine.
Hvad med oppetid på webspeed? Jeg kender et par stykker som har problemer
med at bl.a Netexpress indimellem er ude af drift i flere dage.

Carsten

Fra : Mig

Dato : 13-03-02 13:34

> Hvad med oppetid på webspeed? Jeg kender et par stykker som har problemer
> med at bl.a Netexpress indimellem er ude af drift i flere dage.

Den burde være god - DSL har et godt ry, dog har TDC ikke helt de samme oppetider som de 2 mindre udbydere CC & Tiscali.

Fra : Jesper Skriver

Dato : 13-03-02 14:40

On Wed, 13 Mar 2002 13:34:15 +0100, Mig wrote:

> Den burde være god - DSL har et godt ry, dog har TDC ikke helt de
> samme oppetider som de 2 mindre udbydere CC & Tiscali.

Det har du selvfølgeligt "beviser" for ?

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Mig

Dato : 14-03-02 01:41

> Det har du selvfølgeligt "beviser" for ?

Hehe, jeg ventede du svarede :)

Slet ikke. Kun hvad jeg hører og ser på nettet.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 13-03-02 17:16

Wed, 13 Mar 2002 13:34:15 +0100, skrev Mig, på 6 linier, i
<eHHj8.45$FT.10750@news010.worldonline.dk>, :

>Den burde være god - DSL har et godt ry, dog har TDC ikke helt de samme oppetider som de 2 mindre udbydere CC & Tiscali.

Oppe tid hmmm tror ikke der er nogen der har bedre oppetid end hvad
jeg har på BB ADSL ved TDC. den har ikke været nede i år..
Jeg er helt tilfreds (På nær prisen)

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-03-02 17:19

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Oppe tid hmmm tror ikke der er nogen der har bedre oppetid end hvad
> jeg har på BB ADSL ved TDC. den har ikke været nede i år..

Mens andre har været nede i dagevis.
Pointen er at man ikke kan slutte noget om den generelle oppetid fra
hverken sin egen eller vennernes linje.
Ej heller fra diverse indlæg på news og web-fora

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : J.L.C & B.F

Dato : 14-03-02 12:15

Har heller ikke nogen problemmer med Netexpress ) igen pånær prisen
) ellers tilfreds!