Udstilling Hedensted
Fra : Anja

Dato : 12-03-02 22:31

Heyy

Hvor mange af jer skal til udstilling i Hedensted d. 30/3 - 2002? Jeg skal
op og kigge. Det er første gang, at jeg skal se en katteudstilling, og jeg
glæder mig meget. Det er lidt ærgerligt, at jeg ikke kan få Bimmer med :(
Men jeg må nøjes med at kigge på alle de skønne katte :) Hvad koster det
egentlig at komme ind og kigge?

Mange hilsner
Anja

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 12-03-02 22:41

Hej Anja

Jeg skal både fredag og lørdag *S*
Jeg skal heller ikke udstille, men rode/pille/rage/overbeglo alle kattene

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 12-03-02 23:21

"Anja" <naughtygirl@FJERNDETTE2night.dk> wrote in message
> [...]
> Men jeg må nøjes med at kigge på alle de skønne katte :) Hvad koster det

Efter planen kommer vi fredag og "gramse-kigge-savler" - og forhåbentlig
snakker med nogen af jer andre - IFØRT MUS selvfølgelig

Det plejer vist at koste ca 30 kr for at komme ind og kigge, ikke? (ret mig,
nogle af jer der er mere vandt til det)

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Katrine_Nederby

Dato : 14-03-02 01:23

Hej Anja.

Jeg udstiller min hankat om lørdagen. Han er en lilla burmeser ved navn
Kanbalu X-ray (Sofus i daglig tale), og du er velkommen til at hilse på

Jeg kommer også som tilskuer fredag; -Iført mus selvfølgelig

Mvh. Katrine

http://www.kandu.dk/

Fra : Lindes

Dato : 14-03-02 06:43

Hej Anja.

Det er min også min første udstilling, jeg skal udstille min killing
om lørdagen - hun er en tortie perser som hedder Chillis af Taperije.
Jeg håber du kigger forbi, så vi kan få hilst på hinanden
Jeg kommer også som tilskuer fredag, og tager naturligvis også en mus

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Anja

Dato : 14-03-02 13:23

Hej igen

Hvor er det egentlig henne i Hedensted udstillingen afholdes? Er det
idrætshallen?

/Anja