Stofafolkene vil have Bredbånd :-)
Fra : Christian Catu

Dato : 12-03-02 20:44

Jeg var inde i stofa butikken i dag for at klage lidt over pludselig
genopstået regning fra for 2 år siden da jeg havde Sofanet. Jeg sidder og
ventert i baggrunden, og overhører 2 af medarbejder snakke om, at den ene
får sit bredbånd på mandag, mens den anden skulle vente en uge endnu. Det er
åbentbart ikke blot de almindelige forbrugere der er trætte af
prisstigningen. Ikke særlig god reklame!

--
Venlig hilsen/Kind regards

Christian Catu
Remove NOSPAM in e-mail adress when replying

Fra : Søren Lundfald

Dato : 12-03-02 21:23

"Christian Catu" <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> åbentbart ikke blot de almindelige forbrugere der er trætte af
> prisstigningen. Ikke særlig god reklame!

Tja..det er jo ikke sikkert de bor et sted de kan få Stofanet, eller også
har de andre krav til opkoblingen (f.eks. flatrate)
Det kunne jo også skyldes at der er ved at blive indlagt bredbånd i de
ejendomme de bor i, såeh....

Mvh
Søren Lundfald

Fra : Klitgaard

Dato : 12-03-02 21:24

> [...]

er
> åbentbart ikke blot de almindelige forbrugere der er trætte af
> prisstigningen. Ikke særlig god reklame!

Hvorfor må de ikke have Bredbånd? Hvis Stofa ikke passer til deres forbrug
er det da klart de vælger det. De er jo ikke stavnsbundede, bare fordi de
arbejder for dem
Men okay det er måske ikke så smart at snakke om det i selve butikken foran
kunderne...

--
....Klitgaard

Fra : Christian Catu

Dato : 12-03-02 23:05

"Klitgaard" <na@na.dk> wrote in message

> Men okay det er måske ikke så smart at snakke om det i selve butikken
foran
> kunderne...

Hvilket præcis var min pointe

Fra : Klitgaard

Dato : 12-03-02 23:14

> Hvilket præcis var min pointe

Hmm, det fremgik ikke så klart.

--
....Klitgaard

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 13-03-02 02:17

> [...]
Det er
> åbentbart ikke blot de almindelige forbrugere der er trætte af
> prisstigningen. Ikke særlig god reklame!

For lige at definere en sproglig finurlighed, så er Stofanet =
"bredbånd", idet ordet "bredbånd" jo sådan set blot betegner muligheden
for dataoverførsel ved stor båndbredde. Det må man sige, at Stofanet
snildt kan leve op til. Bredbånd er ikke at sidestille med flatrate eller
adsl. Ergo kunne medarbejderne i Stofabutikken ud fra, hvad du beskriver,
jo i deres samtale sagtens referere til Stofanet, når de siger
"bredbånd".

Så skulle den ko vist være parkeret.

mvh
Peter

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-03-02 08:20

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> skrev i en meddelelse
> For lige at definere en sproglig finurlighed, så er Stofanet =
> "bredbånd", idet ordet "bredbånd" jo sådan set blot betegner
muligheden
> for dataoverførsel ved stor båndbredde.

Ja, Stofa er nok det bredeste bånd man kan få (men ikke nødvendigvis det
hurtigste)

> Ergo kunne medarbejderne i Stofabutikken ud fra, hvad du beskriver,
> jo i deres samtale sagtens referere til Stofanet, når de siger
> "bredbånd".

Ikke desto mindre er det lykkedes TDC Tele Danmark nærmest at tage
patent på begrebet med deres Bredbånd|ADSL produkt, så jeg tror godt du
kan regne med at det var det der omtaltes

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-03-02 16:04

"Christian Catu" <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> wrote in message
> [...]
er
> åbentbart ikke blot de almindelige forbrugere der er trætte af
> prisstigningen. Ikke særlig god reklame!

Jeg har en kollega som arbejder sammen med mig i StofaNet BackOffice, og han
har søremig ADSL fra Tiscali (eller hvem det nu er). Han bor desværre i en
del af Vejle hvor man ikke kan få StofaNet.

Der er ikke noget odiøst i at en Stofa-medarbejder vælger en anden udbyder
end StofaNet (eller, er tvunget til at anvende). Faktisk har jeg også hørt
om TDC medarbejdere der har
StofaNet, og de har endda haft den frækhed at sige noget godt om produktet
her i gruppen! tsk tsk tsk

--
Mvh.
Lars [ZulFo] Jensen

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 13-03-02 22:21

On Wed, 13 Mar 2002 16:03:49 +0100, "Lars Jensen" <lars@zulfo.dk>
wrote:

>Jeg har en kollega som arbejder sammen med mig i StofaNet BackOffice, og han
>har søremig ADSL fra Tiscali (eller hvem det nu er). Han bor desværre i en
>del af Vejle hvor man ikke kan få StofaNet.

For nogen tid siden var der nogle mennesker fra TDC Oncable i min
boligforening for at forklare lidt om deres produkt.
Den ene af dem fortalte i pausen om hvor glad han var for sin
ADSL-linje hos Cybercity.

/Jarlskov

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-03-02 23:09

Lasse Jarlskov skrev:

>For nogen tid siden var der nogle mennesker fra TDC Oncable i min
>boligforening for at forklare lidt om deres produkt.
>Den ene af dem fortalte i pausen om hvor glad han var for sin
>ADSL-linje hos Cybercity.

Det er uprofessionelt.

Hvad to Stofamedarbejdere tilfældigt snakker om, er en anden sag
(men lidt usmart hvis de vidste at der var fremmede i nærheden).

--
Bertel

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 13-03-02 22:29

"Lars Jensen" wrote

> Faktisk har jeg også hørt om TDC medarbejdere der har StofaNet, og de
> har endda haft den frækhed at sige noget godt om produktet her i
> gruppen!

Det er nok dem supporterne træner på, når de skal lære at svinge med et
cat5 kabel.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 13-03-02 23:42

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er nok dem supporterne træner på, når de skal lære at svinge med et
> cat5 kabel.

*LOL*

Hr. Bjørn

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-03-02 23:47

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev i en meddelelse
> Det er nok dem supporterne træner på, når de skal lære at svinge med
et
> cat5 kabel.

Ikke nogen dårlig ide...

Ej, selvom man ikke skal stole på en skinbenet kok, så er der jo ikke
noget i vejen for at finde et bedre tilbud eller blive tvunget til at
bruge andre udbydere.
Jeg har fx kabel-tv fra Stofa
Jeg har kolleger som bruger CC/Tiscali fordi de ikke har brug for en
telefonlinje
Min kæreste har haft mobiltelefoni hos Orange

Og selvom jeg er med til at drive en bar betyder det ikke at jeg KUN går
i byen der.

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?