Starcraft
Fra : Svend Emil

Dato : 12-03-02 14:15

Hej

Jeg søger en crack, så jeg kan spille Starcraft uden CD. Er der negen som
kan hjælpe mig med dette??
Jeg har søgt alverdens steder, men har ikke fundet noget brugbart.

Svend Emil

TAK

Fra : -=HiTech666=-

Dato : 12-03-02 14:22
Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 12-03-02 14:48

> Jeg søger en crack.

Ploink.mp3

Fra : Bernhard Mogens Ege

Dato : 12-03-02 15:18

> [...]
> kan hjælpe mig med dette??
> Jeg har søgt alverdens steder, men har ikke fundet noget brugbart.

Jeg fandt ingen crack til starcraft/broodwar 1.09b da den blev lagt på
battle.net og var nød til at bruge cd'en. Senere fandt jeg dog en
cd/dvd emulator, www.daemon-tools.com, som jeg kunne bruge. Jeg lavede
et image af cd'en med CloneCD og mountede dette image med
daemon-tools. Derefter rettede jeg i registry så starcraft bruge det
virtuelle cdrom drev i stedet for det ægte. Det er ikke nødvendigt at
slå kopibeskyttelsesemulering til i daemon-tools.

Ulempen er at et clonecd image fylder ca. 750-800Mb mod install.exe's
550Mb.

Fordelen er at det vil virke med alle patches fremover.

mvh Bernhard