software for tapestreamer?
Fra : Mikkel

Dato : 12-03-02 13:41

hej
kender nogen her et godt stykke software for en tapestreamer

mvh
Peter M

Fra : Søren Friis

Dato : 12-03-02 14:13

Jeg har brugt et program som jeg synes var rigtig godt...

Det hedder Backup My PC og er lavet af Veritas

http://www.veritas.com/products/category/ProductDetail.jhtml?productId=bedes
kmypc

Det skulle være muligt at finde en "Free-ware" version hvis du bare vil
prøve det.

/SF

Fra : Søren Friis

Dato : 12-03-02 14:18

> Det hedder Backup My PC og er lavet af Veritas
Det kan være det er nemmere at finde en version fra "Stomp"... det var dem
der lavede programmet før i tiden.

/SF

Fra : CopyCat

Dato : 12-03-02 22:02

> hej
> kender nogen her et godt stykke software for en tapestreamer

Ved ikke om det er godt ., men der ligger jo normalt en i Windows ., der
hedder backup ..
den har jeg ihvertfald brugt dem gange det har været nædvendigt...

Frank .,

Fra : Søren Friis

Dato : 13-03-02 13:26

> Ved ikke om det er godt ., men der ligger jo normalt en i Windows ., der
> hedder backup ..
> den har jeg ihvertfald brugt dem gange det har været nædvendigt...

Ikke særlig godt efter min mening.... mangler mange væsentlige funktioner.

/SF