Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Jeg tænkte lige på???
Fra : Martin Hovgaard Niel~

Dato : 28-01-01 12:47

Hej NG!!!

Jeg tænkte på hvor mange point får i 3Dmark 2000???
Altså jer der har Duron!!!

Mit system er følgende:

Asus A7V
Duron 600 MHz
Asus Ge-Force 256 64 DDR
256 MB PC133 ram

Når jeg tester min maskine i 1280*1024 får jeg 3346 point og når jeg tester
i 1024*768 4416

Derfor er mit spørgsmål hvor mange point kan i få???

-Martin
Dj-Park@mail.tele.dk
ICQ#64572416

Fra : peet_dk

Dato : 28-01-01 13:17

| Når jeg tester min maskine i 1280*1024 får jeg 3346 point og når jeg
tester
| i 1024*768 4416
prøv at køre en default test, så kan man samligne. Det er en lav score, prøv
at downloade nvidia driver 6.50 fra www.tweakup.dk

Fra : Kenneth Ahn Jensen

Dato : 28-01-01 15:01

On Sun, 28 Jan 2001 12:46:45 +0100, "Martin Hovgaard Nielsen" <dj-park@mail.tele.dk> wrote:

>Hej NG!!!
>
>Jeg tænkte på hvor mange point får i 3Dmark 2000???
>Altså jer der har Duron!!!
<klip>
>Når jeg tester min maskine i 1280*1024 får jeg 3346 point og når jeg tester
>i 1024*768 4416

Du skal køre en "Default benchmark" for at kunne sammenligne. Det er lidt beværligt for os andre at
skulle lave nye benchmarks i mystiske opløsninger.

Men jeg har næsten samme system:

Abit KT7-Raid
Duron 650@901(8.5 x 106) m. Golden Orb
256 MB PC133
IBM 8.4 GB + Maxtor 40+ HD
Asus Geforce 32 Mb DDR@150/345 m. homemade cooler
Detonator 6.34 drivere

Og får 6024 i 3DMark2000.

Mvh
Kenneth
~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ --- Seti@Home --- ~
~ 260WU/1483hrs ~
~ -( Join Team YETI )- ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Henrik Paulsen

Dato : 29-01-01 00:37

Den sidste default test jeg kørte blev på:
5836 (og så havde

Athlon 800@880
Asus K7V
256 Mb PC133
Asus AGP-V6800@160/330 +Blue Orb +PinFin's på RAM +92x92mm blæser fra siden.
Detonator 6.67
DirectX 8.0A

(Min første score inden jeg begyndte at OC'e lød på 4706 med standard køler,
Asus' egne drivere og DirectX 7.0a..... lidt af en forskel )