Sang fra reklame....
Fra : Uffe Christensen

Dato : 28-01-01 13:16

Ja, ja, så må jeg vel også til det.
Jeg er ved at blive "skør" af sangen der ledsager Fritidsrejsers eller er
det Tjæreborgs TV-kommercials. Jeg kender den, men kan ikke få den placeret.
Han synger noget med wondeful world etc.
Hvem kan hjælpe mig ud af de forkalkede tåger...

UffeC

--
KEEP ON ROCKIN' 2000 - http://hjem.get2net.dk/uffec
VIDEO-EDIT - dansk support for video-redigering -

Fra : Kristian Amby

Dato : 28-01-01 16:38

What a wonderfull word med Louis Armstrong

Fra : Uffe Christensen

Dato : 28-01-01 17:49

Nej, nej.... Det er noget helt andet. Lidt over i noget Motown eller Sam
Cooke-agtigt.

UffeC

Fra : Kristian Amby

Dato : 28-01-01 22:55

Jeg mener da, det var den reklame jeg så i eftermiddags, og det var i
hvertfald What a wonderfull world.

Krsitian

Fra : Uffe Christensen

Dato : 29-01-01 01:41

Det drejer sig om to forskellige reklamer. Tjæreborg bruger vist What a
Wonderfull World. Den jeg søger optræder under Fritidsrejsers commercials.

Fra : Anders Bro Bystrup

Dato : 29-01-01 22:57

"Uffe Christensen" <uffec@get2net.dk> wrote in message
> Nej, nej.... Det er noget helt andet. Lidt over i noget Motown eller
Sam
> Cooke-agtigt.

Nah, mit indtil videre bedste bud må være Jerry Butler.
Kunne godt være en Motown-kunstner, men er noget atypisk.

Tiden må være 1970-1975!

Leder videre
Anders

Fra : Anders Bro Bystrup

Dato : 29-01-01 22:22

> [...]
placeret.
> Han synger noget med wondeful world etc.
> Hvem kan hjælpe mig ud af de forkalkede tåger...

Er det ikke Star Tour?
Er også selv "skør" med den. Kender stemmen, men bare ikke komme på
hvem det er.

Mvh
Anders

Fra : Uffe Christensen

Dato : 30-01-01 00:47

Jo, Anders. Det er Star Tours... Det er til at blive skør af....
Kom nu - someone - hjælp !!!

UffeC

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 30-01-01 14:21

"Uffe Christensen"
> Jo, Anders. Det er Star Tours... Det er til at blive skør af....
> Kom nu - someone - hjælp !!!

Okay. Jeg sætter mig lige ind og ser TV3 resten af dagen. Hmm.

--
Peter Brandt Nielsen
brandt@etklikherfra.dk

Fra : magichelen@my-deja.c~

Dato : 30-01-01 17:53

In article <3dzd6.92$aE.1979@twister.sunsite.dk>,
"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> wrote:

> "Uffe Christensen"
>
> Okay. Jeg sætter mig lige ind og ser TV3 resten af dagen. Hmm.
>
> --
> Peter Brandt Nielsen
> brandt@etklikherfra.dk
> http://w1.1537.telia.com/~u153700010
> og http://www.whitney.dk
>
> Sangen fra Startour er louis Amstrong "what a wonderful world" I see
trees a green, sådan starter den!

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : nikolaj borg

Dato : 30-01-01 18:24

Den Tue, 30 Jan 2001 16:52:39 GMT, skrev magichelen@my-deja.com:

>trees a green, sådan starter den!

Hihi, prøv at se ovenfor. De rekvalmer kan da ikke være videre
effektive, når man ikke kan huske, hvilket rejsebureau, de er for :)

/Nikolaj
- der stadig ikke har noget tv, og ikke ved, hvem af jer, der har ret.

Fra : Jens Lykke Brandt

Dato : 31-01-01 10:11

> [...]
placeret.
> Han synger noget med wondeful world etc.
> Hvem kan hjælpe mig ud af de forkalkede tåger...

Hmmm.
Vi er vist mere eller mindre blevet enige om at det er reklamen fra
StarTour - som nogen af os er ude efter.
Deres hjemmeside viste ikke noget, men da jeg ringede til dem - jeg har også
søgt efter nummeret - så vidste damen, som jeg talte med, alt:

Sangen hedder "Your Song" med Billy Paul fra albummet "360 degrees around
Billy Paul" fra 1972.
Jeg har lige været på Napster, hvor det var no-problemo.

Hyg
Jens

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 31-01-01 13:37

"Jens Lykke Brandt"
> Sangen hedder "Your Song" med Billy Paul fra albummet "360 degrees around
> Billy Paul" fra 1972.

Så nemt var det altså.

Fra : Anders Bro Bystrup

Dato : 02-02-01 02:50

"Jens Lykke Brandt" <mamuno@firma.tele.dk> wrote in message

> Sangen hedder "Your Song" med Billy Paul fra albummet "360 degrees
around
> Billy Paul" fra 1972.

Hvilket ikke helt gav mig den forventede "nå ja" oplevelse, må jeg
indrømme. 1000tak alligevel.

> Jeg har lige været på Napster, hvor det var no-problemo.

Ditto. Efter dog at have været omkring allmusic.com, hvor der til min
overraskelse stod John/Taupin ud for titlen.
Og det er simpelthen Elton John's klassiker i jazz'et
phillysoul-smørsovs. Det er ikke let at høre ud af det korte klip fra
reklamen.
Er der andre der har grejet den?

Mvh
Anders