Hjæælp Camping i Holland
Fra : Jette-Kirsten Havn L~

Dato : 11-03-02 19:19

Hejsa !!!

Vi har snakket om at tage til Holland på sommerferie, og har ikke prøvet det
før. Er der nogle af jer, der har prøvet det ??

Hvor er det godt / billigt at ligge ??
Hvad skal man se ?? (udover tulipaner og møller ??)
Må gerne være sjovt for børn. Da vi har 2 piger på 7 og knapt 4 år. (+ 1 på
0-1 måned til den tid )

Er der noget man skal være SÆRLIGT opmærksom på, når man camperer i Holland
???

På forhånd tak

Jette-Kirsten

Verden er som en bog.
De der bliver hjemme -
læser kun 1. side

Fra : PHK

Dato : 11-03-02 19:59

"Jette-Kirsten Havn Larsen" <jette_larsen@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:a6isge$1ni2$1@news.cybercity.dk...

> [...]

> 0-1 måned til den tid )
>
> Er der noget man skal være SÆRLIGT opmærksom på, når man camperer i

Når du nu sender den to gange, så _kan_ jeg altså ikke lade være:
Man kan jo overveje om alle kan være spændt fast i bilen på forsvarlig vis -
og om det overhovedet er muligt med sådan en lille en?

--
_
|_|