Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hvilken driver skal jeg bruge??
Fra : Morten Christensen

Dato : 11-03-02 13:59

Hej! Jeg har lige fået C&C Renegade, og det er et kanon spil, men jeg er
lidt træt af at der kommer nogle hak en gang imellem når der sker en masse
på en gang, det burde der sq ikke gøre på mit system.

Jeg kørte først med Detonator 23.11 og så har jeg også prøvet med den nyeste
driver fra TechnoGarp (www.maxreboot.com/technogarp) men det er stadig det
samme....

Har I nogle forslag til hvad jeg kan prøve, for det kan sq da ikke været
mangel på hardware der gør det eller hvad??

På forhånd tak.

Min PC er:

T-Bird 1400/266
256 DDR-PC2100 ram
Asus A7M266 mb
2x IBM 40gb 60GXP diske i RAID-0 på en Promise controller
Asus v8200 Geforce3 Deluxe 64DDR
Soundblaster Live! 5.1 Player

Den kører WinXP Pro DK.

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Jakob

Dato : 11-03-02 20:07

Hej.

Jeg er ikke sikker på drivers til GF3. Men C&C-R har også noget lag hos mig.
Synes også at huske, at det har været kommenteret på et forum (kan bare ikke
finde linket....øv!)

Mine specs er:
ASUS A7V266-E
1700+
256MB Hynix (træls at fabrikanten holdes kunstigt i live nu)
SB Live! Player 5.1
WinXP
ASUS v7100 GF2MX, 2DV1
Maxtor 80gb/ IBM 60gb (ikke raid)

I både dit og mit tilfælde laaaaaaaaangt over anbefalede specs for spillet.

Så vidt jeg mener, arbejdes der på at lave en patch til problemerne med lag.
Men det hjælper jo ikke så enormt meget lige nu.

Mvh
Jakob

Fra : anonymos

Dato : 12-03-02 20:48

snip
> [...]

> 256 DDR-PC2100 ram
> Asus A7M266 mb
> 2x IBM 40gb 60GXP diske i RAID-0 på en Promise controller

Er det FULL? Multiplayer demo på nettet hakker - især hvis man ikke har
hentet patchen. Jeg har prøvet FULL på noget der ligner din, også med winXP
pro, men med dobbelt så meget ram, GF3 Ti200. Det kørte perfekt.

Fra : Morten Christensen

Dato : 12-03-02 21:51

Ja det er full, og det er ikke i multiplayer, det har jeg ikke prøvet
endnu.... Det er slet heller ikke meget, men det irriterer mig alligevel....

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522