Kaktus-suppe
Fra : Mikkel Jonch-Clausen

Dato : 11-03-02 13:00

Hej,

Sidste år spiste vi på 'Tortilla Flats' i Odense (anbefalelsesværdig...!)
Her fik jeg til forret en Kaktussuppe og den smagte enormt godt.

Min kæreste var helt kaktusgrøn af misundelse over mit valg.
Er der nogen her der ligger inde med en opskrift på sådan en suppe og hvor
man evt. kan få råvarer ?

MVH

Mikkel Jønch-Clausen

Fra : Søren

Dato : 11-03-02 20:14

Sjovt nok, men det er ikke mere end 2-3 dage siden jeg så at man kunne købe
kaktusstrimler i Netto (grin bare) i Brabrand, men opskriften kender jeg
ikke noget til.

mvh. Søren

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 11-03-02 20:40

Søren skrev (oven over det han citerede, grrr¹):

> Sjovt nok, men det er ikke mere end 2-3 dage siden jeg så at
> man kunne købe kaktusstrimler i Netto

Man kan ofte købe kaktusfrugter hos araberne på Nørrebro, men så
bliver det måske mere dessert end suppe?

// Klaus

¹) Se <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html#nedenunder>