Er Arrowhead en reel udbyder eller?
Fra : Preben Bonnovic

Dato : 28-01-01 04:30

Vi vil gerne have fælles internet i vores andelsforening/antenneforening
(550 lejligheder), og har/havde valgt arrowhead idet de kan levere en
teknologi som kan køre over vores eksisterende antennenet. Vi har både
teledanmarks installationer samt vores eget
parabolanlægsinstallationer, og ønsker ikke at have nye kabler trukket fra
en anden udbyder, idet vi har ledninger nok her i ejendommene.

Vi havde dog en aftale om, at firmaet skulle besigtige vores antennesystem,
men de brændte os af.

Via vores antenneleverandør har vi forsøgt at få arrowhead på banen, men dog
uden resultat.

Det siges at de ikke har nogen installationer i københavn.

Det siges også at de kun er ude efter hele kommuner.

Kan nogen be eller afkræfte ovenstående?

Såfremt hvilken boligforening skulle have en arrowhead installation?

Er der andre firmaer som kan tilbyde internet over vores antennesystem.

Preben

Fra : John Frandsen

Dato : 28-01-01 07:20

"Preben Bonnovic" <preben_bonnovic@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Det siges at de ikke har nogen installationer i københavn.
> Det siges også at de kun er ude efter hele kommuner.
Jeg skal ikke kunne sige noget om hvorvidt de har installationer
i Kbh., men de begynder ihvertfald at levere til hele Ishøj
kommune pr. 15/2, hvor 95% af kommunens husstande og virksomheder
er tilsluttet kabelnettet.

--
mvh/regards John

Kom og tilmeld dit link på vores gratis Link-sider
http://fp.worldonline.dk/fpeisl27461 (u. pop-up)
http://go.to/agersoft (m. pop-up)

Fra : Niels Henriksen

Dato : 29-01-01 01:29

Jeg har hørt at www.kabelnettet.dk
i næste måned er klar til, også at levere løsninger til
antenneforeninger.

--
Niels