Pay it forward (spoiler)
Fra : Stålanden

Dato : 28-01-01 02:55

En dejlig dejlig film. Omend mere sørgelig end jeg havde forestillet
mig.
Go' historie og glimrende skuespil.
MEN - de sidste 30 sek skulle ikke have været med øv!
Fint nok med folk i haven men da først bilerne holdt i kø og så videre
så var det sq for meget!!
Hvorfor kan amerikanere ikke fatte hvad mådehold er!?
Hvis man snakker Oscar syns jeg da nok at den er bedre end Castaway
Stålanden

Fra : Henrik 'Egern* Jense~

Dato : 29-01-01 15:40

"Stålanden" <staalanden@jyde.dk> wrote in message
> En dejlig dejlig film. Omend mere sørgelig end jeg havde forestillet
> mig.
[CUT]

Øh, hvilken film er det? Er det "Pass It On"/Giv det videre" ???

-- HEJ
.....vil snart langt fra Las Vegas....

Fra : Steffen Kampp

Dato : 29-01-01 16:14

"Henrik 'Egern* Jensen" skrev:

> Øh, hvilken film er det? Er det "Pass It On"/Giv det videre" ???

Øh, ikke for at pille ved din slet skjulte sarkasme, men den hedder ganske
rigtigt "Pay It Forward" og har på dansk fået den lækre titel "Gi' det
videre". Monstro du tænker på "Bring It On", som for sit vedkommende ingen
dansk titel har?

--
Steffen Kampp

Fra : Henrik 'Egern* Jense~

Dato : 29-01-01 16:28

> [...]
> rigtigt "Pay It Forward" og har på dansk fået den lækre titel "Gi' det
> videre". Monstro du tænker på "Bring It On", som for sit vedkommende ingen

Jeg tog fejl, undskyld.............

-- HEJ
.....optræder LIVE i sin egen krop 24-7-365............