Navn på sang?
Fra : DavMar

Dato : 10-03-02 17:17

Hejsa
Efter en forgæves søgning på Goggle, prøver jeg her.
Hvad hedder den sang hvor noget af den lyder "all the girls (boys?) in the
corner say hey baby, hey baby, hey"
Og hvem har lavet den ???
Den er vist rimelig ny.....

På forhånd tak
davmar

Fra : Troels

Dato : 10-03-02 17:19

> Efter en forgæves søgning på Goggle, prøver jeg her.
> Hvad hedder den sang hvor noget af den lyder "all the girls (boys?) in the
> [...]

Ingen tvivl om at det er No Doubt med Hey baby, fra deres nyeste album som
jeg har glemt hvad hedder....

/Troels

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-03-02 17:22

Albumet hedder Rock Steady...

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.

Fra : DavMar

Dato : 10-03-02 17:33

Jeps
Tusind tak for de hurtige svar.... Jeg var ved at blive sindssyg
VH
davmar

Fra : Troels

Dato : 10-03-02 17:42

> Albumet hedder Rock Steady...

Når ja... det vidste jeg godt. Gad ikke lige slå det op

Troels

Now playing: Banjos Likørstue - Tågemund
Unregistered version of Mailer Signature plugin
(http://www.unusualworks.com/mailersig)

Fra : SteenStilling

Dato : 10-03-02 17:42

"DavMar" skrev d. 10-03-02 17:17 dette indlæg :
> [...]
> Efter en forgæves søgning på Goggle, prøver jeg her.
> Hvad hedder den sang hvor noget af den lyder "all the girls (boys?) in

Det er selvfølgelig..... "No Doubt" med sangen "Hey Baby"
Du kan finde den på www.AudioGalaxy.com

Med venlig hilsen

Steen

http://www.kandu.dk/