DJ Tiesto - Summerbreeze.
Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 28-01-01 01:49

Har lige modtaget denne skive med posten fra Canada.

Det er godt nok lang tid siden jeg har hørt noget så godt!

Dj Tiesto sparker formidabelt røv, og det hele pladen igennem.

Er du til DJ-Quicksilver, Sash, ovs, så giv dig lidt tid og brug nogle penge
til en DJ-Tiesto plade, du vil ikke fortryde det.

--
Rasmus.

Fra : CybaMerc

Dato : 28-01-01 14:57

A long time ago in a galaxy far, far away....
Rasmus A. Nielsen. wrote:

[snip]

>Dj Tiesto sparker formidabelt røv,

Ja.

> og det hele pladen igennem.

Jaeh... det er mix-albummet "Summerbreeze", ik'? I så fald er det jo
ikke kun DJ Tiësto tracks, der er med på skiven.

>Er du til DJ-Quicksilver, Sash, ovs,

Nej nej nej!!! Du kan da umuligt sammenligne Tiësto med de to.

Fy! Du burde skamme dig :)

[snip]

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 29-01-01 01:18

"CybaMerc":

> Jaeh... det er mix-albummet "Summerbreeze", ik'? I så fald er det jo
> ikke kun DJ Tiësto tracks, der er med på skiven.

Nej, det har du ret i, du har lige ødelagt min nat.
Okay der er 2 numre med Ham selv:
Delerium og Sparkles.

Om jeg fatter hvorfor CD'n så hedder DJ-Tiësto !? :--------------(

> Nej nej nej!!! Du kan da umuligt sammenligne Tiësto med de to.

Jo, selve stilen minder nu meget om Ham, men du har ret i at der er mere
vokal på Sash's plader.

> Fy! Du burde skamme dig :)

Ja, jeg skammer mig rigtigt meget, jeg har jo taget totalt fejl af den der
Summerbreeze skive.
Men den andre kunsnere følger også rigtigt godt med der op af.

Jeg har været inde på DJ Tiësto's hjemmeside, men syntes stadigvæk ikke at
fået klarhed over hvilke hele Albums DJ Tiësto SELV har udgivet, kan du
hjælpe mig med det ?

Har han selv udgivet alle disse plader:
1. Dj Tiesto - "Magik 6" 2000-08-14
2. Dj Tiesto - "Magic 5" 2000-02-28
5. Dj Tiesto - "Magik-a New Adventure" 1999-07-01
7. Dj Tiesto & Dj Montana - "Space Age 2.0" 1999-07-01
8. Dj Tiesto & Dj Montana - "Space Age 2.0" 1999-03-15
.... eller er der flere af slagsen ?
Eller er det også combilationer ?

Jeg har været inde at kikke på URL:http://www.black-hole.nl/index2.htm uden
at være blevet klogere på hvilke titler han selv har udgivet/lavet.

Kikker jeg videre inde i Black Holes Web-shop, så bliver forviringen ikke
mindre
URL:http://www.dancegrooves.com/Web_store/web_store.cgi?cart_id=&page=../fra
mes_bh.html

Kan du hjælpe mig CybaMerc ?
Jeg vil gerne have en komplet album (CD) samling med DJ Tiësto.
Tror du skiverne kan skaffes i Danmark, eller skal jeg bare tage og bestille
dem On-Line i Holland ?

--
Mvh:

Rasmus.

Fra : CybaMerc

Dato : 29-01-01 18:06

A long time ago in a galaxy far, far away....
Rasmus A. Nielsen. wrote:

[snip]

>Nej, det har du ret i, du har lige ødelagt min nat.
>Okay der er 2 numre med Ham selv:
>Delerium og Sparkles.

Der er flere:
Allure er et andet af Tijs Verwests projekter.
Så er der Major League med Armin van Buuren og Kamaya Painters med
Benno de Goeij. Og så har han selvfølgelig remixet Yahel-nummeret.

Aria, mener jeg kun, er signet hos ham; men jeg er ikke helt sikker.
Resten enten kender jeg ikke eller ved med sikkerhed ikke er Tijs
Verwest.

>Om jeg fatter hvorfor CD'n så hedder DJ-Tiësto !? :--------------(

Fordi han har udvalgt tracks'ne og mixet dem?

>Jo, selve stilen minder nu meget om Ham, men du har ret i at der er mere
>vokal på Sash's plader.

Nej nej... du kan umuligt sammenligne Sash's prøjser-dance med Tiëstos
sublime trance. Det kan du ikke tillade dig :)

[snip]

> [...]
> 7. Dj Tiesto & Dj Montana - "Space Age 2.0" 1999-07-01
> 8. Dj Tiesto & Dj Montana - "Space Age 2.0" 1999-03-15

Det er mix-compilations allesammen.

[snip]

>Kan du hjælpe mig CybaMerc ?
>Jeg vil gerne have en komplet album (CD) samling med DJ Tiësto.

Du kommer til at vente lidt. Tiësto arbejder p.t. på sit første
soloalbum, som gerne skulle komme ud i år (men ikke nødvendigvis under
Tiësto-aliaset). Derudover, arbejder han også sammen med Ferry Corsten
på et Gouryella-album. Ferry Corstens første soloalbum (System F - Out
of the Blue) kommer iøvrigt også snart på gaden.

Generelt bliver dette år rigtigt stort. Armin van Buuren arbejder også
på et soloalbum, og ligeledes gør Johan Gielen og Sven Maes (Airscape
m.fl).

Engelske Lange er også i studiet, og Blank & Jones prøver også igen
efter sidste års DJ Culture (som var noget lort; men åbenbart solgte
godt).

Ronald Hagen og Pascal Minaard alias Signum (m.fl.) skulle også snart
komme ud med et album, og det er vi helt sikkert mange, der ser frem
til.

Endelig bliver jeg nødt til at nævne The Prodigy, som ganske vist er
en helt anden genre; men nu jeg er igang... det kommer iøvrigt til at
hedde Always Outnumbered, Never Outgunned.

>Tror du skiverne kan skaffes i Danmark, eller skal jeg bare tage og bestille
>dem On-Line i Holland ?

Prøv Street Dance... men ellers har jeg da set f.eks. In Trance We
Trust-skiverne i de fleste velassorterede butikker inde i centrum (af
KBH).

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 30-01-01 03:36

CybaMerc <CybaMerc@image.dk> skrev:
> Nej nej... du kan umuligt sammenligne Sash's prøjser-dance med Tiëstos
> sublime trance. Det kan du ikke tillade dig :)

Hæ-Hæ, du kan nok ikke lide Tyskere. Har du Hollandsk blod i årene ?

> Det er mix-compilations allesammen.

Jamen, er det ikke også det han er mest kendt for ?
Jeg kender ikke ret meget til DJ Tiësto. Jeg kender ham kun fra en Concert
der blev sendt på DR's P3 forleden aften.

> [...]
>
> Engelske Lange er også i studiet, og Blank & Jones prøver også igen
> efter sidste års DJ Culture (som var noget lort; men åbenbart solgte

Indrømmet, kender ingen af dem. Jeg køber en del Compilation plader, dem
smider jeg så i CD spillen og enten nyder jeg musiken på dem, eller også
ryger de ud af vinduet igen med det sammen. Jeg skal kede mig bravt, inden
jeg begynder at kikke på CD cover's.
Det er noget bæ at bo på Landet, langt ude i det mørke Jylland, langt fra en
ordentlig pladebix. Her i omegnen spilles/sælges der ikke andet end Top 10
og drenge/pige bands musak.

> Ronald Hagen og Pascal Minaard alias Signum (m.fl.) skulle også snart
> komme ud med et album, og det er vi helt sikkert mange, der ser frem
> til.

Gid man kunne hente og købe al musik via nettet, du frister mig virkeligt
meget med alle disse spændende navne. :-/
Tror lige jeg lokker på www.streetdance.dk og køber et par stykker eller 10.

> Endelig bliver jeg nødt til at nævne The Prodigy, som ganske vist er
> en helt anden genre; men nu jeg er igang... det kommer iøvrigt til at
> hedde Always Outnumbered, Never Outgunned.

Holder de stilen ?
Eller er det bare for at tjene penge ?
Har så vidt jeg ved, alle deres CD udgivelser.

> Prøv Street Dance... men ellers har jeg da set f.eks. In Trance We
> Trust-skiverne i de fleste velassorterede butikker inde i centrum (af
> KBH).

Det er lidt ufedt. Jeg bor MEGET langt fra Københavnstrup.... Suk.

--
Rasmus.

Fra : CybaMerc

Dato : 30-01-01 18:26

Rasmus A. Nielsen wrote:

>Hæ-Hæ, du kan nok ikke lide Tyskere.

Jeg har såmænd ikke noget imod tyskere; men jeg synes bare ikke, at
Sash er noget særligt.

>Har du Hollandsk blod i årene ?

Heh... næh, ikke umiddelbart.

>Jamen, er det ikke også det han er mest kendt for ?

Tjoh... DJing generelt er vel nok det, han er mest kendt for. Han
startede jo trods alt også som DJ.

[snip]

>Her i omegnen spilles/sælges der ikke andet end Top 10
>og drenge/pige bands musak.

København er nu ikke meget anderledes.

>Gid man kunne hente og købe al musik via nettet, du frister mig virkeligt
>meget med alle disse spændende navne. :-/
>Tror lige jeg lokker på www.streetdance.dk og køber et par stykker eller 10.

Du kan jo også hente et par numre på nettet, for at se om det er noget
for dig. Det er sgu sur røv at spilde sine penge. Meeen, hvis du kan
li' musikken DJ Tiësto spiller, går du næppe helt galt i byen med de
andre navne.

>Holder de stilen ?

Dunno... men jeg er helt sikker på, at det nok skal blive godt.

>Eller er det bare for at tjene penge ?

Det er det vel til dels altid; men der er ingen tvivl om, at Liam ikke
laver pladen af nød.

[snip]

>Det er lidt ufedt. Jeg bor MEGET langt fra Københavnstrup.... Suk.

Pladebutikkerne i KBH er nu også, for det meste, noget lort.