Hvilken java class til webcam
Fra : Brian Boese

Dato : 10-03-02 14:26

Hej

Jeg har ikke erfaring nok med hvilken java class man skal bruge hvis man
gerne vil arbejder med billeder fra sit webcam!

Er der nogen som har en viden om class og i såfald et lille kode eksemple.

Hilsen
Brian

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-02 15:52

"Brian Boese" <brian@boese.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gerne vil arbejder med billeder fra sit webcam!
>
> Er der nogen som har en viden om class og i såfald et lille kode eksemple.

Det er nok ikke nok med en enkelt klasse - men jeg har fornyeligt ( med
success ) brugt JMF ( Java Media Framework ) til at arbejde med et Logitech
Quickcam Pro 3000. I den pakke er der alt du skal bruge hvis du har J2SE i
forvejen.

JMF kan downloades fra Sun's site - og nej, jeg kan desværre ikke komme
konkrete kode eksempler :o/

Søren Jørgensen