Udskriftsproblem Epson printer!
Fra : Bent

Dato : 10-03-02 13:59

Svigerfar har en Epson Stylus printer der skriver lilla eller lign. istedet
for rødt.
I Paint Shop ses farverne korrekt. Har Win 98.
Vil det hjælpe at opdatere driverne eller skal der noget andet til?

Mvh.

Bent

Fra : Jan Larsen

Dato : 10-03-02 17:07

"Bent" <blts@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> I Paint Shop ses farverne korrekt. Har Win 98.
> Vil det hjælpe at opdatere driverne eller skal der noget andet til?

Jeg tror den har et dyse problem, medmindre den røde farvepatron er tom, jeg
havde også en Epson, på et tidspunkt den fik problemer med den røde farve,
printeren var 15 mdr. og det var dyserne, med det resultat at den var lige
til skraldespanden.

Håber for dig at du kan løse dit problem.

Fra : Madsen

Dato : 10-03-02 18:46

Bent skrev:

> Svigerfar har en Epson Stylus printer der skriver lilla eller
> lign. istedet for rødt.

Har du prøvet at køre den rensefunktion der findes i printerdriveren?
Hvis ikke så prøv lige det først.

Madsen.