Hvad er denne værd?
Fra : Peter Hansen

Dato : 10-03-02 13:15

Jeg har en pc som skal sælges,men hvad mener i den er værd?

selve pc'en er en zitech

Pentium III 550 mhz
i440bx-w977tf bundkort
256mb sdram pc100
20gb. harddisk IBM-DPTA-372050
Matrox marvel g400 AGP grafikkort 16.mb
4*4*24 hewlett packard brænder
lydkort
mus
tastatur
netkort 10/100mbit

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-03-02 14:14

On Sun, 10 Mar 2002 12:15:26 +0000 (UTC), "Peter Hansen"
<peteradsl@hansen.mail.dk> wrote:

>Jeg har en pc som skal sælges,men hvad mener i den er værd?

> [...]

Mit bud er vel så godt som andres, så kan du da samle et gennemsnit.
Jeg siger 4000,-

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.

Fra : Deaster

Dato : 10-03-02 14:40

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Mit bud er vel så godt som andres, så kan du da samle et gennemsnit.
> Jeg siger 4000,-

Det tror jeg er alt for højt, ihvertfald hvis den skal sælges på usenet,
omkring 2000-2500 vil nok være mere passende.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-03-02 15:42

On Sun, 10 Mar 2002 14:40:25 +0100, "Deaster"
<frankatnasa@hotmail.com> wrote:

>Det tror jeg er alt for højt, ihvertfald hvis den skal sælges på usenet,
>omkring 2000-2500 vil nok være mere passende.

Ja, du har nok ret, jeg ved ikke hvad jeg tænkte på... Hehe :] Den er
jo brugt.

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 10-03-02 16:08

> Ja, du har nok ret, jeg ved ikke hvad jeg tænkte på... Hehe :] Den er
> jo brugt.

I glemmer lige, at der er et Marox Marvel G400 TV grafikkort med.
Uden dette kort (Men med et andet eks. geforce2) bliver maskinen typisk budt
op i 2300 - 2600 kroner i dk.marked.privat.edb

Marvelkortet bør sælges for sig selv, da det handles til mellem 1100 til
1400 kroner.
Marvelkortet er et kort med indbygget TV-tuner og videograbbing.

Mvh

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp

Fra : Henning

Dato : 10-03-02 16:39

On Sun, 10 Mar 2002 14:14:12 +0100, Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk> wrote:

>Mit bud er vel så godt som andres, så kan du da samle et gennemsnit.
>Jeg siger 4000,-

For 4.000 får du en ny P3 1000MHz (Bilka o.a. steder.)

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-03-02 16:54

On Sun, 10 Mar 2002 16:38:39 +0100, Henning <newsmail@mailme.dk>
wrote:

>For 4.000 får du en ny P3 1000MHz (Bilka o.a. steder.)

Jamen ikke hos Zitech

PS: Jeg er godt klar over at 4000,- var for højt :)

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.

Fra : Thomas

Dato : 10-03-02 14:46

"Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en pc som skal sælges,men hvad mener i den er værd?

Mit bud vil nok være i omegnen af 2000,-

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside
....?!?

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 10-03-02 17:44

"Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> skrev:

> Jeg har en pc som skal sælges,men hvad mener i den er værd?

Det skal jeg ikke kunne sige men du bør nok sælge den i enkeltdele, da
du sandsynligvis vil få mere ud af det på den måde.

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://tema.miljokemi.dk

Fra : Gichael