PC'en går konstant ned !
Fra : Gert Laursen

Dato : 10-03-02 13:15

Min PC går konstant ned når jeg skal spille spil. Har gennem den sidste tid
nu afprøvet de tre styresystemer win98+winME+winXP men den samme fejl opstår
hver gang

Når spillene startes så ender det som regel at Pc'en genstarter lige så
snart introen er kørt færdig. Den samme fejl sker faktisk i alle tre
styresystemer, så min konklusion er efterhånden at det må være en hardvare
fejl i systemet.

Alle appz programmer kører uden problemer og internet lige så. !!

Er der nogen som har nogle ideer om hvad der kunne være galt, så modtages de
meget gerne.

Mit system:

WinMe lige nu (Win98/WinXP)
AMD TDB 1.33 ghz
Asus A7V133 bundkort
Asus AGP V7700 GeForce 2 GTS deluxe grafikkort
Creative SB Live Player 5.1 lydkort
2xWD harddiske
Køler
Plextor brænder
DirX8.1

Alle de nyeste drivere til ovenstående er installeret og bios er uptodate.

Mvh Gert

Fra : "-

Dato : 10-03-02 16:00

Hejsa...

Ja - umiddelbart lyder det som et "Overophednings" problem. Du skal sørge
for at din PC / processor bliver tilstrækkeligt afkølet og det lyder ikke -
ud fra din egen beskrivelse som om at der ligefrem er "Gennemtræk" i dit
kabinet. Og jo før du får lavet det, får du nok heller ikke løst dit problem
med at din PC "sætter sig"...

--

Mvh.
<· TranceMaster·DK ·>

Fra : Bagle

Dato : 11-03-02 00:09

Det kan jo også være et spørgsmål om strømforsyning er stor nok..

--
-Bagle
www.sjokoladeland.dk

*Fjern 2605 i mail ved svar*