Kun for mislinger
Fra : Aristo

Dato : 09-03-02 16:59

Hej alle mislinger

Jeg er en lille exotic, og jeg hedder Simply Red, fordi jeg simplethen bare
er rød.....og sød ( Det siger min mor )
Jeg skriver til Jer, da jeg har fundet en måde, hvorpå man kan få sin mor
eller far væk fra computerskærmen. Jeg håber, at I vil lytte til mig...også
selvom jeg bare er en killing.
Forstår I.....jeg keder mig nogen gange, når mor sidder foran skærmen og de
andre misser sover......hvem skal jeg så lege med?
Jeg går derfor hen til min mor og beklager mig. Hun snakker da også med mig
og laver en papirskugle til mig. Jeg elsker papirskugler, men det er altså
ikke sjovt at lege alene, derfor har jeg nu fundet nu af at levere
papirskuglen tilbage til min mor. Det kan hun simplethen ikke stå for. Hun
synes, at jeg er så dygtig og hun glemmer helt sin computer....

Det var blot en lille ide

Missehilsen

Simply Red

Fra : Pernille Scharff

Dato : 11-03-02 15:30

Hej Simply Red,

jeg har et andet trick: Jeg kræver at få lov til at hoppe op på skødet
af Pernille, og så sætter jeg mig på tastaturet og kigger på skærmen.
Når den lille dims bevæger sig, får den bank. Så fatter Pernille ret
hurtigt at det er MIG og ikke computeren der skal have opmærksomhed!

Kærlig hilsen

Silk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 11-03-02 17:58

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> writes:

> [...]
> Når den lille dims bevæger sig, får den bank. Så fatter Pernille ret
> hurtigt at det er MIG og ikke computeren der skal have opmærksomhed!

HA.. Mit menneske er opdraget så godt efterhånden, at jeg bare skal
sætte mig ved hans fødder og kigge på ham, hvis jeg vil have
opmærksomhed..*spin*
Men det har nu også taget lidt tid..*grr*

Noget som også er godt er at være i et andet rum og så miaauue rigtig
hjerteskærende for så kommer mennesket farende med det samme. Og så
kan man jo passende kræve en nussetur..*spin*
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 11-03-02 20:34

Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk> writes:

Hov jeg glemte lige..
Man kan også sætte sig lige ved siden af den ene fod og så lade halen
vifte fra side til side ind over den, den er også sikker enten fordi
de er kilne eller fordi de synes at det bare er sååå sødt