Radeon 8500 og trueform?!!?
Fra : Sadat

Dato : 09-03-02 16:21

Dav...

Hvordan fjerner jeg trueform fra half-life/counterstrike af?

Alle de danske servere med At-Guard eller hvad det hedder kicker mig fordi
programmet tror trueform er hacker/cheat ting...

Help plz... thx!

--
_________________
Sadat ~ No Ones Iller

Fra : Mikkel Rokkær Jensen

Dato : 09-03-02 17:03

Hej

Jeg sidder og mangler 1 stk. ISA/PCI graffikkort til min gamle Compaq.
Er der nogle der ligger inde med sådan et, vil jeg gerne købe det, hvis
priser er rigtig. Jeg regner med at ville give omkring 100,- Jeg bor på
Østerbro. email: kennord@image.dk

Fra : Madsen

Dato : 09-03-02 21:45

Mikkel Rokkær Jensen skrev:

> [...]
> Compaq. Er der nogle der ligger inde med sådan et, vil jeg gerne
> købe det, hvis priser er rigtig. Jeg regner med at ville give

Du er da vist havnet et helt forkert sted.
Brug en markedsgruppe til sådan noget.

<http://usenet.dk/grupper.pl?seek=marked&send=Start+s%F8gning>

Madsen.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 09-03-02 21:39

[posted and mailed]

"Sadat" <sadat@mail.dk> wrote in

> [...]
>
> Alle de danske servere med At-Guard eller hvad det hedder kicker
> mig fordi programmet tror trueform er hacker/cheat ting...

Ok det stinker da max. Hvis jeg var dig ville jeg sende et par mails
til AT-guard folkene og bede dem fixe dette. Jeg får nemlig mit Radeon
8500 på mandag og vil da gerne bruge Truform.

mht. at disable truform så fandt jeg dette på Anandtechs side:
http://www.anandtech.com/guides/viewfaq.html?i=103

Hvis det hjælper vil jeg gerne vide det, da jeg jo nok selv får brug
for det :-/

Flemming