Liniekvalitet ADSL
Fra : KD

Dato : 09-03-02 13:03

Hej NG

Er der nogen af jer der har info om kravene til liniekvaliteten til ADSL fra
TDC ?
Jeg har tidligere bestilt ADSL, men kunne ikke få det, på grund af for stor
dæmpning (39DB)
Nu sad jeg og læste i et andet indlæg at det måske var blevet bedre, og så
ville jeg lige høre om der var nogen som kendte til kravene som de er i dag.
Jeg kunne selvfølgelig godt tænke mig den så hurtig som muligt, men selv
laveste hastighed ville være ok. Hvis i kender kravene til både ISDN og PSTN
ville det være perfekt.

Jeg har i dag en FWA som har virket 1 uge ud af 3, så nu må jeg nøjes med
ISDN igen. Jeg er meget tæt på at opgive FWA og bestille en ADSL hvis
kravene til linien er blevet sænket.

/KD

Fra : Søren Blom

Dato : 09-03-02 14:02

"KD" <kde@sol.dk> skrev
> Er der nogen af jer der har info om kravene til liniekvaliteten til ADSL
fra
> TDC ?

Prøv at spørg i gruppen dk.edb.internet.udbydere.xdsl som er gruppe
vedrørende ADSL.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Flemming Joensson

Dato : 09-03-02 21:04

"KD" <kde@sol.dk> wrote in

> Er der nogen af jer der har info om kravene til liniekvaliteten til
> ADSL fra TDC ?
> Jeg har tidligere bestilt ADSL, men kunne ikke få det, på grund af
> for stor dæmpning (39DB)

Jeg snakkede lige med en der til daglig måler linjekvalitet for
BB|ADSL. Han mente at det var 40dB der var skæringsgrænsen, så hvis han
husker korrekt er du vist lige på den rigtige side af grænsen. Men prøv
da at ringe til dem igen og få dem til at svare på det.

Flemming