Betaling af ting over nettet ?!
Fra : Lasse

Dato : 09-03-02 08:37

Hej
Jeg håber det er den rigtige gruppe

Vi bruger Frontpage 2000 til vor hjemmeside, og vil gerne tilbyde vore
medlemmere at de kan bestille og betale vor klubdragt på vor hjemmeside.

Kan jeg gøre det i Frontpage 2000, og hvad kræver det ??!!
Er der andre løsninger på nettet ?

Fra : Andreas Paasch

Dato : 09-03-02 12:28

Det kræver en godkendt eller godkendbar betalingsløsning til PBS.
Læs mere på www.betaling.dk

Software findes der i massevis af, bl.a. jshop fra www.jshop.co.uk - denne
løsning er dog baseret på ASP.
Der findes dog mange andre også .... men for at kunne modtage betaling via
nettet kræves det, at webhotellet understøtter SSL (Secure Socket Layer) som
sikrer direkte kontakt mellem webhotel og kunde af hensyn til kundernes
sikkerhed mhp. betalingsdata.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
http://www.Paasch.Net