T39m - opkaldsinfo
Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 09-03-02 07:32

Hvordan jeg se hvilket tidspunkt et mistet opkald kom ?

/søren

Fra : Bill

Dato : 09-03-02 19:24

"Søren Gørtz Olesen" <mail@sark.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan jeg se hvilket tidspunkt et mistet opkald kom ?
>
> /søren

På min telefon står der i Display'et: Mistede opkald 1 Vis nu?
Trykker man "YES" kommer der et telefonnummer på op samt hvis man er lidt
tålmodig klokkeslettet for opkaldet.
Du kan også gå ind i menu'en "opkaldsinfo". Første menu-punkt er "mistede
opkald" her er de samme oplysninger.
Bill

Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 09-03-02 19:53

Ved mig kommer der kun datoen frem der

Fra : Claus Rolsted

Dato : 10-03-02 13:07

> Ved mig kommer der kun datoen frem der

På min gamle Ericsson T28 var det sådan, at det var klokkeslettet der
figurerede, hvis du kiggede samme dag, som opkaldet blev foretaget. Hvis
opkaldet derimod er fra dagen før (eller x antal dage før), så blev kun
datoen vist ved telefonnummeret.

Mon ikke det er det samme som gælder her(?). T39 er jo en videreudvikling af
T28'erens platform....

--

mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort