Hjælp i Viborg ønskes.
Fra : Dorthe Antonsen

Dato : 09-03-02 00:05

Jeg håber på der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig med et opslag i Kb for
Gunderup sogn omkring 1912. Desværre ved jeg ikke noget mere nøjagtigt
omkring datoen, det er den jeg håber der en der vil hjælpe mig med.

Det drejer sig om en Peter Otto Anthonsen. Han skulle være født i Varberg i
Sverige omkring 1850. Han er udvandret fra Sverige omkring 1870 og er blevet
gift i Gunderup kirke 4/4 1874 med Ane Marie Andersen.

Han har fået 8 børn, men dem har jeg fået fødselsdatoer på allesammen

Venlig hilsen
Dorthe Antonsen
dorthe_antonsen@hotmail.com

Fra : Familien Kristensen

Dato : 09-03-02 10:13

"Dorthe Antonsen" <dorthe_antonsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gift i Gunderup kirke 4/4 1874 med Ane Marie Andersen.
>
> Han har fået 8 børn, men dem har jeg fået fødselsdatoer på allesammen

Hej Dorthe!
Jeg kan se at du også har efterlyst på den svenske Rötter. Du kan også lægge
den under sognet Varberg, så er der måske større chancher?
http://genealogi.aland.net/discus/messages/44/9027.html?1010532890

Jeannie Kristensen
http://home1.stofanet.dk/jeannie.kristensen/slaegt/default.htm