XP hænger i 2 min. efter start
Fra : Jakob S. Køster

Dato : 09-03-02 00:00

Hej Alle.

Jeg har et problem med at min XP hænger i ca. 2 minutter efter opstart.
Jeg får desktoppen op, men kan ike connecte pr. modem før efter ca. 2min.
Når de 2 minutter er gået detektes A-drev, og så kan jeg ringe op på modem?

Jeg har virkelig ikke idé til hvad det skal være (og har selvfølgelig slået
alt memory-resident fra)

Gode idéer?

Jakob

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-03-02 10:41

"Jakob S. Køster" <jsk@get2.SPAM.net.dk> wrote in message
> [...]
modem?

> Jeg har virkelig ikke idé til hvad det skal være (og har selvfølgelig

Jeg har helt samme problem, jeg tror det er hardware problemer..

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 09-03-02 12:13

Har du et netkort installeret? Hvis det er tilfældet kan maskinen stå og
forsøge at få tildelt en dynamisk IP adresse - de 2 min kan være time out
værdien for operationen.

Prøv at kigge ind i NETVÆRK FORBINDELSER => Egenskaber for <DIT NETKORT> =>
Egenskaber for TCP/IP PROTOCOL => AUTOMATISK TILDELING AF IP ADRESSE.