Lars Fält om amstaf
Fra : Nina El Falaki

Dato : 08-03-02 18:38

"AmStaffer og lignende hunder skulle vært avlivet. Det er stor fare for
ulykker av type kaffekopp-velt når de kommer overlyklige for å hilse"
*ironi*

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Lars Gaardsøe

Dato : 08-03-02 23:54

Ja´´ Sindsygt...*Griner* hvad med denne her Amstaff, som har taget
sutten fra et barn og viser truende adfærd.
http://www.geocities.com/dtkast/sleep.jpg

Fra : Tine Yding Jensen

Dato : 09-03-02 00:53

"Lars Gaardsøe" <lars.g@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Ja´´ Sindsygt...*Griner* hvad med denne her Amstaff, som har taget
> sutten fra et barn og viser truende adfærd.
> http://www.geocities.com/dtkast/sleep.jpg

Hej Lars,

Nej, hvor er det bare et godt billede - er det din hund?Det fik virkelig
smilebåndet frem her hos mig

Kh. Tine.

Fra : Lars Gaardsøe

Dato : 14-03-02 03:14

Hej Tine..
Nej. desværre...men Dansk..... min er ligeså mærkelig hvad det angår..
Ret sjovt hvordan disse racer kan ligge og være ligeglade..
Min: http://www.geocities.com/dtkast/Picture_177.jpg

Mvh. Lars

Fra : Tine Yding Jensen

Dato : 17-03-02 22:12

> [...]
> Nej. desværre...men Dansk..... min er ligeså mærkelig hvad det angår..
> Ret sjovt hvordan disse racer kan ligge og være ligeglade..

Det er fuldt ud lige så godt Minder lidt om en Weimaraner efter en lang
tur i skoven

Kh. Tine.

Fra : Camilla Baird

Dato : 09-03-02 08:33

xxxxxxxxxxxxx

Fra : Liz

Dato : 09-03-02 10:16

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> wrote in message
> "AmStaffer og lignende hunder skulle vært avlivet. Det er stor fare for
> ulykker av type kaffekopp-velt når de kommer overlyklige for å hilse"
> [...]
Og hvad med en Grand Danois der ligger og sover under fulddækket sofabord da
nye gæster trader ind i stuen - den rejser sig og tager bordet med! Det ER
sket for mig. Varmt kaffe over det hele, en ligeglad Grand Danois og meget
latter!!

Mvh Liz

Fra : Nina El Falaki

Dato : 09-03-02 22:14

Jan grand danois burde sandelig også aflives ved fødslen )
--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats