(UT) problemer med server der hakker
Fra : MOA

Dato : 08-03-02 16:25

Hej NG

Jeg har et problem, min dedicated UT server funger vidst ikke helt efter
hensigten?

Både når man spiller over LAN eller folk der logger på via nettet har
problemer. Problemet består i at man nogen gange "hænger fast" dvs. man står
og hakker vildt meget i det, hvorefter man kort efter kan løbe videre som om
intet var sket? det er meget mystisk, det er som om man hænger fast i et
eller andet, uden nogen forklarlig grund? mit netværk er 100mbit via switch,
og min ping er på ca. 20 når jeg spiller, så det burde ikke være problemet!

dem som logger på via nettet har typisk en ping på 100, hvilket jo ikke er
galt, så det burde heller ikke være problemet!

Nogen der har oplevet det før?

Skal lige sige at jeg godt kan spille med min egen computer på nettet, uden
skyggen af problemer!

MOA

Fra : Esben

Dato : 10-03-02 23:52

"MOA" <fup@ogsnyd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der har oplevet det før?
>
> Skal lige sige at jeg godt kan spille med min egen computer på nettet,

Præcist det du nævner sker i dette øjeblik på Boomtowns UT servere :( Aner
dog ikke hvad det skyldes.

--
Esben