Opslag ønskes i Nygaard's sedler !
Fra : Niels Wrang

Dato : 08-03-02 14:59

Hej NG.

Jeg ville blive meget glad, hvis der var een i gruppen, der ved lejlighed
( og i en ledig stund ) kunne lave et opslag for mig i Nygaard's jydske
sedler. Den person jeg søger er :

Jens Wrang. Født ca. 1731, hvor ? , men formentlig i Vejle Amt, søn af Jens
Jensen Wrang, som var ansat under Engelsholm gods i Vejle amt. Jens Wrang
findes i FT 1769 for Horsens kbst. ,ansat som fuldmægtig under enkefrue de
Lichtenberg.

Da jeg grundet længerevarende fysiske problemer sidder i min lænestol og
ikke selv har mulighed for at foretage arkivbesøg, er det mit håb, at een i
gruppen har mulighed for at hjælpe.

Venlig hilsen Niels
--
Niels Wrang
Kastrupgaardvej 5, 2770 Kastrup, Denmark