ATI Radeon
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 27-01-01 20:53

Er dette et godt kort eller er det et Geforce 2 GTS jeg skal gå efter?

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 27-01-01 21:02

"Michael Jørgensen" <Ring@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er dette et godt kort eller er det et Geforce 2 GTS jeg skal gå efter?

Hvad skal man vælge, æbler eller bananer? Spørger du på den måde får du svar
i både øst og vest afhængig af, hvad forskellige mennesker sværger til! Nå,
men jeg prøver alligevel: Radeon er gennemgående langsommere end GeForce 2
GTS, især i 16 bit farver. Dette skyldes ikke mindst, at ATI's
driverudvikling ikke nær så god som til Nvidias. Til gengæld er Radeons
billede, specielt i 2D, nok lidt bedre end GeForce 2 GTS, hvilket bl.a. er
en fordel, hvis man skal afspille film fra sin computer på en ekstern
monitor/TV.
---
Mvh
Anders

Fra : Bear

Dato : 27-01-01 22:49

GF2 er bedre end Radeon i 3D, men det koster også derefter. De ligger dog
meget tæt.

Det skal lige siges at Radeons Win2K drivere babber kogler.

Bear

ICQ: 2745075

Fra : SoS

Dato : 28-01-01 00:52

"Bear" <the-merc@usa.net> skrev i en meddelelse

| GF2 er bedre end Radeon i 3D, men det koster også derefter. De ligger dog
| meget tæt.
|
| Det skal lige siges at Radeons Win2K drivere babber kogler.

De gør HVAD ??? Er ikke sikker på om du mener godt eller skidt :)

SoS

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 28-01-01 01:11

SoS wrote:

> De gør HVAD ??? Er ikke sikker på om du mener godt eller skidt :)

Er ret sikker på manden mener at de er DÅRLIGE!
--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : FeZ

Dato : 28-01-01 01:25

"Simon D. Hansen" <Sputte@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er ret sikker på manden mener at de er DÅRLIGE!

No shit, Sherlock (c:

--
FeZ

Fra : J

Dato : 28-01-01 02:37

"FeZ" <fez@LOVELYSPAM.stofanet.dk> wrote in message

> "Simon D. Hansen" <Sputte@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> No shit, Sherlock (c:

Babber Kogle !
Det er sgu da positivt ment !

Fra : SoS

Dato : 28-01-01 02:47

"J" <Just@forget.it> skrev i en meddelelse

| Babber Kogle !
| Det er sgu da positivt ment !

LoL ! Jeg håber stadig på at Bear lige kommer forbi og forklarer sig :)

SoS

Fra : Bear

Dato : 28-01-01 15:16

Babber kogler er MEGET NEGATIVT. Jeg kunne i hvert fald ikke tænke mig at
gøre det :)

Bear

ICQ: 2745075

Fra : Jan

Dato : 28-01-01 22:08

Når min kæreste "Babber kogle" synes jeg at jeg har en god kæreste; altså ved
at "babbe" tjener min kæreste mig særdeles godt.
Men sådan er det vel med slang, når den bliver lidt for indforstået :)
-Jan

Fra : SoS

Dato : 28-01-01 23:43

"Jan" <tetsuo@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3A748A13.97BA3820@mail.dk...

> [...]
| at "babbe" tjener min kæreste mig særdeles godt.
| Men sådan er det vel med slang, når den bliver lidt for indforstået :)

:-þ