firewire kabinetter til en IDE brænder
Fra : thomas schreiber

Dato : 08-03-02 11:56

Nogen det selv har "lavet" en brænder af en "alm." IDE brænder og et
firewirekabinet?

Hvad er prisen på et kabinet, og er der nogle mærker man skal undgå?

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Peter_Gimm

Dato : 13-03-02 17:42

"thomas schreiber" skrev d. 08-03-02 11:56 dette indlæg :
> Nogen det selv har "lavet" en brænder af en "alm." IDE brænder og et
> firewirekabinet?

Ja, vi har både et par stykker med brændere, og vistnok også en med
DVD...

> Hvad er prisen på et kabinet, og er der nogle mærker man skal undgå?

Om der er bedre produkter end det vi har aner jeg ikke - men det virker
fint, og larmer ikke specielt meget (man kan dog godt høre det)

http://www.supplyforum.dk/adsdrivekit.html

Kan ikke lige se det på siden, men så vidt jeg husker har de også et 2½
tomme kabinet.

> På forhånd tak
> Thomas Schreiber

Mvh