idagidagidag ... og navne
Fra : Gitte J

Dato : 08-03-02 10:04

Vi skal ud og kigge på vores kommende lille mis idag. Kæresten må forlade
studiet for at komme med, og vi får hende ikke med hjem før Kattens Værn har
fået hende steriliseret, øremærket og vaccineret. Og så er der jo en lille
navlebrok, som samtidig skal opreres ind/væk.
De kunne stadig huske Laban derude (ikke så sært, han vil altid være den
smukkeste kat jeg har set), og jeg får stadig en meget stor klump i halsen,
når jeg skal fortælle, hvorfor han ikke er mere... så sent som igår aftes
tog jeg mig selv i at kalde på både Laban og Freja, da Freja skulle fodres.
Men uha.. jeg tror Freja bliver rigtig glad, for hun klatrede rundt på min
jakke som var den fuld af catnip i går, da jeg havde været oppe og se
missen. Jeg kan virkelig se på hende nu, ay hun er meget ung indeni ... fx
havde hun fræs en halv time i går aftes, hvor papkasseslottet i køkkenet
skulle have tæsk (holder man af smuk indretning, har man ikke sådan et
stående *G*.
Den lille hedder Fleur i øjeblikket, og normalt ville vi vel egentlig også
bare lade den fortsætte med at hedde det ... hvis ikke det var fordi, at det
automatisk bliver til "fluor" i fyrens mund! Så jeg har været på navnejagt
... kæresten hader det navn jeg helst vil gi hende (Soya ... hun er 100%
sort), og han er mest til flade navne som Sorte og Bandit (ikke ligefrem
opfindsomt).
Mine tanker går mere i retningen af Sauda (mørk skønhed på swahili), Ndidi
(tålmodighed, samme sprog), Phoebe (Saturns yderste kendte måne), Jeegoo
(jord, på koreansk) eller Nalini (Lotus på indisk ... ville jo være et godt
bytte i fht. Fleur).
Nå, men jeg måtte bare lige dele med nogen
fredagsglade hilsner
gitte

Fra : Birgitte

Dato : 08-03-02 18:31

Ihhh hvor er du opfindsom med navne Gitte,- det lader til, at det er dig man
skal have fat i når der skal navngives
Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Gitte J

Dato : 08-03-02 18:56

Nænæ...jeg skrev bare "names" i søgefeltet på Google, og så zappede jeg
rundt en evighed mellem en masse forskellige hjemmesider
Men, efter laaang tids tovtrækkeri med fyren er vi vist ved at være nået til
Java eller Gamma Altså, ingen af mine mange navne *G*
Han var iøvrigt også solgt, og vi må hente hende onsdag.
Jeg er bare så spændt.
-Gitte