K: CodeWarrior, rimelig ny version
Fra : walther

Dato : 08-03-02 09:05

subj. købes,

mvh,
walther

Fra : walther

Dato : 08-03-02 10:47

In article <080320020905233329%walther_hansen@hotmail.com>, walther
<walther_hansen@hotmail.com> wrote:

ups, forkerte gruppe, beklager...

mvh,
walther

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 08-03-02 14:25

walther <walther_hansen@hotmail.com> writes:

> subj. købes,

Hvorfor spoerger du ikke i markedsgruppen? Den er til det samme.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 08-03-02 16:53

Thorbjørn Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> Hvorfor spoerger du ikke i markedsgruppen? Den er til det samme.

Her er et eminent eksempel på hvorfor MacSOUP er et genialt news reader
program, for så ville du have set at Walther HAR udskyldt for sin
fejlposting.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 08-03-02 17:00

jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) writes:

> Her er et eminent eksempel på hvorfor MacSOUP er et genialt news reader
> program, for så ville du have set at Walther HAR udskyldt for sin
> fejlposting.

Det har jeg da ogsaa, selvom jeg bruger Gnus. Mit newsfeed har bare
vaeret praeget af min udbyders fyldte disk idag, og de her indlaeg er
kommet i en for mig fornuftig raekkefoelge.

Tillad mig ioevrigt at anbefale at du - naar du alligevel registrerer
den du bruger, saa der bliver udviklet mere paa den - koeber modulet
med dansk stavekontrol. Det kan du vel faa til et saa fantastisk
program?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Magnus Rohde

Dato : 10-03-02 19:21

> Her er et eminent eksempel på hvorfor MacSOUP er et genialt news reader
> program, for så ville du have set at Walther HAR udskyldt for sin
> fejlposting.

Får du provision af salget af MacSOUP licenser?

Magnus

Fra : Jesper

Dato : 09-03-02 10:34

in article 080320020905233329%walther_hansen@hotmail.com, walther at
walther_hansen@hotmail.com wrote on 08/03/02 9:05:

> subj. købes,
>
> mvh,
> walther

Gider subjektet at sætte objektet til salg i dk.marked.privat.edb.mac (som
bruges til det formål)?
--
Jesper
"Hvis alle slår en skid mod racisme Fredag lugter der af lort Lørdag."