Export i Imovie
Fra : sounded

Dato : 08-03-02 08:24

Jeg synes jeg har svært ved at finde en fornuftig indstilling for
"export movie" i Imovie, således at både lyd/billede kvalitet, samt
movie størrelsen er acceptabel. Har prøvet med forskellige
kombinationer, men ender altid med at en 3 1/2 minuts movie enten fylder
2 mb eller 20 mb (og i begge tilfælde er enten lyden eller billedet helt
forfærdentligt). Jeg vil gerne bruge disse movies i forbindelse med
Internettet, det er derfor vigtigt at en movie i ovennævnte længde ikke
sniger sig højere op end 5-6 Mb. Er der nogen der har en god standard
indstilling for Export, så får i mine sidste 64 point :)

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Holm

Dato : 08-03-02 09:24

sounded <sounded.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
> sniger sig højere op end 5-6 Mb. Er der nogen der har en god standard
> indstilling for Export, så får i mine sidste 64 point :)

Jeg tror du skal havde Soerenson Pro, for at få et godt resultat.... man
kan gå ind og downloade en af trailerne fra Apples hjemmeside ,og så via
Quicktime Pro, se hvilke indstillinger de har brugt.... (hvor mange
farve, hvilken lyd osv.)
--
Michael
kiaikidoRemove@mac.comRemove