Hjælp for satan... MOHAA
Fra : Jonas Rask

Dato : 07-03-02 22:33

Jeg var en glad ejer af MOHAA hele vejen fra
butikken og hjem til min PC's CD-drev.... Så
blev det værre. Da hele molevitten er installeret
og alle options i spillet sat op starter jeg min training, men.... AK jeg
ser intet andet end gule og sorte polygoner der hvor der skulle være den
omtalte fede grafik!!!! Jeg kører XP med et ATI Radeon 32 MB kort, seneste
driver er installeret, har andre prøvet noget lign. eller har en løsning, så
HJÆÆÆÆÆLP

Fra : DonE

Dato : 07-03-02 22:48

Prøv en tidliger driver...........
/DonE

Fra : Cleaner

Dato : 08-03-02 00:57

On Thu, 7 Mar 2002 22:32:31 +0100, "Jonas Rask"
<jr050680@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>driver er installeret, har andre prøvet noget lign. eller har en løsning, så

Jeg har et ATI Radeon 64 DDR ViVo, og har haft samme problem som dig.
Jeg løste det ved slå alle indstillinger under fanebladet openGL fra
(egenskaber for skærm -> avanceret), desuden hentede jeg den dengang
nyeste betadriver (4.13.9009), som jeg installerede, og så var det
fikset. Men jeg kører win98se, så du skal finde den driver der passer
til XP....

Cleaner

Fra : Cleaner

Dato : 08-03-02 01:07

On Fri, 08 Mar 2002 00:56:38 +0100, Cleaner <cleanerm@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>nyeste betadriver (4.13.9009), som jeg installerede, og så var det
>fikset. Men jeg kører win98se, så du skal finde den driver der passer

Driverne kan du hente her: http://www.guru3d.com/files/ati/

Cleaner