msn messenger kan ikke sende filer
Fra : Ukendt

Dato : 07-03-02 20:46

Hejsa
Jeg kan ikke sende filer over Messenger. jeg kan godt modtage filer. jeg er
blevet fortalt at det er på grund at jeg sidder bag en firewall i mit lokale
netværk (dansk kabel tv). Er der noget man kan gøre ved det eller må man
bare acceptere det?
Kasper

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-03-02 21:18

Thu, 7 Mar 2002 20:45:37 +0100, skrev <g>:

>Jeg kan ikke sende filer over Messenger. jeg kan godt modtage filer. jeg er
>blevet fortalt at det er på grund at jeg sidder bag en firewall i mit lokale
>netværk (dansk kabel tv).

Prøv at spørg i news:tele.internet.kabelmodem, der ved de meget
mere om det.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Jørgen H. Andreasen

Dato : 07-03-02 21:25

<g> wrote in message news:3c87c327$0$16358$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
lokale
> netværk (dansk kabel tv). Er der noget man kan gøre ved det eller må man

Du kan købe en offentlig IP adresse for 15 kr/md.
- Se http://www.dk-tv.dk

/Jørgen H. Andreasen