Andet multimedie
bentjuul 3670
Newbie Illustrator 10
Fra : Torben Olsen

Dato : 07-03-02 19:56

Jeg er rimlig ny i det her grafik!

Hvordan udskriver jeg flere grafikelementer på én A4-side?
Jeg har lavet et visitkort i formatet 5cm x 8,5cm og vil gerne udskrive det,
så den fx udskriver 10stk. på hver side.

Kan man også lave skæringslinjer også??

Mvh. Torben

Fra : Madsen

Dato : 07-03-02 20:23

Torben Olsen skrev:

> Hvordan udskriver jeg flere grafikelementer på én A4-side?
> Jeg har lavet et visitkort i formatet 5cm x 8,5cm og vil gerne
> udskrive det, så den fx udskriver 10stk. på hver side.

Så kopierer du visitkortet til du har 10 stk. på arket og printer
det derefter ud.

> Kan man også lave skæringslinjer også??

Marker det du vil lave skærelinier på og gå op i menuen Filter >
Create > Trim Marks.

Madsen.

Fra : Torben Olsen

Dato : 07-03-02 22:43

> Så kopierer du visitkortet til du har 10 stk. på arket og printer
> det derefter ud.
> Marker det du vil lave skærelinier på og gå op i menuen Filter >
> Create > Trim Marks.

Mange tak! Det virker fint.
Jeg var bare ikke klar over at programmet ikke havde det indbygget!

/Torben