Auktion i Car Tycoon !!!
Fra : Simon Demuth

Dato : 07-03-02 19:31

Hej med jer!!
Jeg har lige prøvet car tycoon for første gang, men der er en ting som kom
til at irriterer mig ganske gevaldigt på den korte tid. Kan det virkelig
være rigtigt at en auktion over en fabrik eller noget af det andet skal vare
en evighed?, de enkelte modspillere er 100 år og en madpakke om at komme med
deres bud.
Jeg håber der er et eller andet jeg har overset, så det kan gå lidt
stærkere.

Fra : tmv

Dato : 08-03-02 11:17

"Simon Demuth" <sdemuth@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> deres bud.
> Jeg håber der er et eller andet jeg har overset, så det kan gå lidt

Hej, jeg har lige som dig lige fået spillet, men ved mig går auktionerne
lynende hurtig... Så der må være noget der er glippet for dig... Men lige
præcis hvad det er, det kan jeg desværre ikke fortælle dig...

/tmv